Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBra miltid för tjejer
You need to log in to create posts and topics.

det är ca 350 lägenheter i mitt hus ska tilläggas... 😀

Oj, här är det snarare 15 hushåll som producerar så många löpare. I min grupp på senaste fasta anställningen sprang hälften maran under 2:50 och 2/3 delar av gruppen hade sprungit maran.

Och du har koll på alla 350, Louise? Det är till att vara socialt kompetent! 😉

nja alltså man behöver inte vara sååå socialt kompetent, halva huset är gamla soclägenheter, majoriteten är knarkare och alkisar här 😀
Men hey when on a high, vad vet jag hur långt de springer 😉

I Viggbyholm finns/fanns en skola för rötägg enligt Jan Guillou. De eleverna gjorde nog en del hyss så de fick kuta av bara den.
Har du gått på denna berömda skola "Mackan"?

Annan vinkel. Tänk om det fanns en "Mackan" lite här och där. Snacka om positiv

Tack K-G.

Nej i min skola var det inte så många rötägg. 🙂

Men visst går att påverka sin omgivning och visa vägen till vilka tider som är möjliga även för vanliga motionärer och hur enkelt många kan få in löpningen i vardagen. När folk börjar springa s

När man säger att si och så många procent klarar inte att springa 5 km eller en mil,så finns det ju alltid en hake - vad menar vi med att SPRINGA här?

Hålla gångarten springa där hela tiden minst en fot är i luften (eller bägge)?
tempo? ansträngningsnivå

Det finns definition på springa.
Försök springa 5K på en timme. Utan att gå ett enda steg. Har testat själv + med andra. Även tjejer/kvinnor. Vi har lagt av långt innan timmen har gått.
Tror det finns en bekväm hastighet som är olika men det finns en lån

Det handlar inte om hjärtat, benen eller "orken", det handlar om inställningen!

Ursprungsfrågan var "Vad är en bra miltid för tjejer?" och minst två av begreppen får nog anses som högst subjektiva. Definitionen av såväl "bra" som "tjejer" är dessvärre högst flytande. Jag vet att många här på Funbeat anser att parametrar likt kön och