Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 09:26Lars - där ser man, då stämmer det ju inte så pjåkigt i alla fall...
Lars - där ser man, då stämmer det ju inte så pjåkigt i alla fall...
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 10:23Ja formler finns det ju några stycken. Men hade vi inte en diskussion någon gång om när man kan förvänta sig att man ska springa milen fortare än sin ålder? Har för mig att det varit uppe förut?
Ja formler finns det ju några stycken. Men hade vi inte en diskussion någon gång om när man kan förvänta sig att man ska springa milen fortare än sin ålder? Har för mig att det varit uppe förut?
Quote from Jonny Persson on 9 January 2013, 10:31Vid 35 års ålder.
Vid 35 års ålder.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 10:33😀 Jag är visst lite efter ... fast jag klarar ålder +5 iaf insåg jag (H)
😀 Jag är visst lite efter ... fast jag klarar ålder +5 iaf insåg jag (H)
Quote from Ulrika Ekelund on 9 January 2013, 10:39Jag är nästan 12 minuter för snabb för min ålder. Kommer jag att dö i förtid då? 🙁
Jag är nästan 12 minuter för snabb för min ålder. Kommer jag att dö i förtid då? 🙁
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 10:53Ola - tvärtom! Det finns en annan formel som säger att livet förlängs med lika många år som "minusminuterna" på din miltid. Du kommer alltså förlänga ditt liv med tolv år!
(Kom på denna formel nu)
Ola - tvärtom! Det finns en annan formel som säger att livet förlängs med lika många år som "minusminuterna" på din miltid. Du kommer alltså förlänga ditt liv med tolv år!
(Kom på denna formel nu)
Quote from Ulrika Ekelund on 9 January 2013, 11:18Den teorin köper jag! (t+)
Den teorin köper jag! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 13:40Haha, det här blir bara roligare och roligare. 🙂
Undrar om det finns någon formel för fotisättningar/minut kontra förväntad livslängd....
Haha, det här blir bara roligare och roligare. 🙂
Undrar om det finns någon formel för fotisättningar/minut kontra förväntad livslängd....
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 13:59Ja, Kristina. Du delar helt enkelt antalet steg/minut med 2.
🙂
Ja, Kristina. Du delar helt enkelt antalet steg/minut med 2.
🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 14:11🙂
🙂