Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:36Om Gud vill och allt går som det ska kan jag komma under 30 min dagen innan jag fyller 30.
Om Gud vill och allt går som det ska kan jag komma under 30 min dagen innan jag fyller 30.
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:54Leif - det beror på vem det gäller… Du verkar vara en rutinerad löpare som springer Mycket. SÅ för dig är det förstås inga som helst problem. Men för motionslöpare som inte har sprungit så mycket tidigare är kanske tiden OK?
Leif - det beror på vem det gäller… Du verkar vara en rutinerad löpare som springer Mycket. SÅ för dig är det förstås inga som helst problem. Men för motionslöpare som inte har sprungit så mycket tidigare är kanske tiden OK?
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:56Det är rätt, Lars!
Jag menar - hur svårt kan det vara egentligen:
http://www.youtube.com/watch?v=TRCB-wrPIUY
🙂
Det är rätt, Lars!
Jag menar - hur svårt kan det vara egentligen:
🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:58Joakim, jo så är det ju. Faktum är att jag är ungefär lika snabb vid 59år som jag var vid 29års ålder. Sedan är mycket ett relativt mått, jag snittade 38km/v under 2012. Fråga Lars Södergård vad han anser om den mängden .-)
Joakim, jo så är det ju. Faktum är att jag är ungefär lika snabb vid 59år som jag var vid 29års ålder. Sedan är mycket ett relativt mått, jag snittade 38km/v under 2012. Fråga Lars Södergård vad han anser om den mängden .-)
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:07Det är imponerande Leif! Och även inspirerande för en 49-åring - bara att köra på! Jag hoppas komma upp i ungefär din träningsmängd i år, det kanske är en bra utgångspunkt för att behålla farten några år till?
🙂
Det är imponerande Leif! Och även inspirerande för en 49-åring - bara att köra på! Jag hoppas komma upp i ungefär din träningsmängd i år, det kanske är en bra utgångspunkt för att behålla farten några år till?
🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:17Jag gillar Joakims inlägg om bra tider. Mycket! 🙂
/Kristina, snart 53
Jag gillar Joakims inlägg om bra tider. Mycket! 🙂
/Kristina, snart 53
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:23Kristina - ditt PB på milen motsvarar 45 minuter för en 22-åring. Inte pjåkigt!
Kristina - ditt PB på milen motsvarar 45 minuter för en 22-åring. Inte pjåkigt!
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:24Jag gillar också!
Mikael 46, snart 45
Jag gillar också!
Mikael 46, snart 45
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 08:07🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 11:01Det gäller bara att hålla formen då alltså...
Lena, 92
Det gäller bara att hålla formen då alltså...
Lena, 92