Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 09:23Bullen har haft en väldigt fin bild uppe på sig själv 🙂
Bullen har haft en väldigt fin bild uppe på sig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 11:25den här tråden blir svårsläckt ... 🙂
den här tråden blir svårsläckt ... 🙂
Quote from Magnus Gelang on 6 February 2009, 11:37Haha ja nog tål jag genusmissar allt,,,ni såg väl min smiley som talade om att jag skojade och att jag faktiskt inte alls på riktigt är förnärmad 😀
Haha ja nog tål jag genusmissar allt,,,ni såg väl min smiley som talade om att jag skojade och att jag faktiskt inte alls på riktigt är förnärmad 😀
Quote from Magnus Gelang on 6 February 2009, 11:38Anna: Nja bild på mig själv var väl att ta i 😀 Jag tror att jag är otecknad IRL 😀
Anna: Nja bild på mig själv var väl att ta i 😀 Jag tror att jag är otecknad IRL 😀
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 13:10haha.. inte jag.. En riktig cartoon (H)
haha.. inte jag.. En riktig cartoon (H)
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 18:49Okey bullan nu har du nog fått allt som funbeat har av kunskaper om vilka kvalifikationer som behövs för att bli brandkvinna...hoppsan.
Hoppas att du är nöjd och äfvenledes att du kommer in i utbildningen å så får du väl i framtiden bära på mig 79 kg nerf
Okey bullan nu har du nog fått allt som funbeat har av kunskaper om vilka kvalifikationer som behövs för att bli brandkvinna...hoppsan.
Hoppas att du är nöjd och äfvenledes att du kommer in i utbildningen å så får du väl i framtiden bära på mig 79 kg nerf
Quote from Magnus Gelang on 6 February 2009, 19:57Nej tack du kjell,,,nu läser du nog utan läsglasögonen tror jag,,,det är inte JAG som vill in på brandsoldatsutbildningen,,,,,,jag har redan 2 utbildningar så jag klarar mig utan fler 😀
Nej tack du kjell,,,nu läser du nog utan läsglasögonen tror jag,,,det är inte JAG som vill in på brandsoldatsutbildningen,,,,,,jag har redan 2 utbildningar så jag klarar mig utan fler 😀
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 22:22Förlåt mig igen Bullan....Emelie Larsson bir det ju naturligtvis som med rökdykarmask över den lilla näsan ska hämta ut mig ur det flammande grytet...Något att kanske se fram emot...tja det lär väl behövas lite mun mot mun efter att jag fått i mig all far
Förlåt mig igen Bullan....Emelie Larsson bir det ju naturligtvis som med rökdykarmask över den lilla näsan ska hämta ut mig ur det flammande grytet...Något att kanske se fram emot...tja det lär väl behövas lite mun mot mun efter att jag fått i mig all far
Quote from Magnus Gelang on 6 February 2009, 22:23Bullan? Ja du är rolig du kjell 😀 Får snart döpa om mig tror jag 🙂
Bullan? Ja du är rolig du kjell 😀 Får snart döpa om mig tror jag 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 6 February 2009, 22:32Jag har blivit omdöpt till Sylla. 😀
Jag har blivit omdöpt till Sylla. 😀