Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 14:05I Falun? Där har jag slä(c)kt.
I Falun? Där har jag slä(c)kt.
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 14:12http://www.dt.se/nyheter/falun/article393441.ece
Quote from Elias Engqvist on 5 February 2009, 14:35Pontus:
"På kvällspromenaden: A till B: Titta däruppe där det är tänt - där har jag slä(c)kt!"
Så är orginalet från 50/60-talet...
Pontus:
"På kvällspromenaden: A till B: Titta däruppe där det är tänt - där har jag slä(c)kt!"
Så är orginalet från 50/60-talet...
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 20:56Ja jag kan bara säga så här till dig Larsson Emelie.....Så här fungerar FunBeat...å det är vare sig man vill det eller ej. Mitt i all otrolig vetskap/kunskap om motion/skador/träning/löpning etc så blir det oxså ett visst glädjeyttrande bland våra vänner
Ja jag kan bara säga så här till dig Larsson Emelie.....Så här fungerar FunBeat...å det är vare sig man vill det eller ej. Mitt i all otrolig vetskap/kunskap om motion/skador/träning/löpning etc så blir det oxså ett visst glädjeyttrande bland våra vänner
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 21:06Den som kan nämna EN tråd som inte flummat ut vinner 1a pris 😀
Den som kan nämna EN tråd som inte flummat ut vinner 1a pris 😀
Quote from Magnus Gelang on 5 February 2009, 22:21Då har jag vunnit första pris då 😀 Eller nästan iallafall,,,,tråden håller sig inte helt kring ursprungsfrågan, men den håller sig väldigt väldigt nära,,,och är fortfarande helt och hållet inne på samma ämne som ursprungsfrågan. Men jag tänker inte länka
Då har jag vunnit första pris då 😀 Eller nästan iallafall,,,,tråden håller sig inte helt kring ursprungsfrågan, men den håller sig väldigt väldigt nära,,,och är fortfarande helt och hållet inne på samma ämne som ursprungsfrågan. Men jag tänker inte länka
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 22:28Men bullen71 då....du har ju inte ens nämnt Btandman, släcka, eld eller gnista i din inlaga å då är du ju turbotorsk å det i valören. Kanske var du "för het" på gröten eller allt för "varm i kläderna"....men sorry. Helsläckt heter leken för Mr B71...//Kj
Men bullen71 då....du har ju inte ens nämnt Btandman, släcka, eld eller gnista i din inlaga å då är du ju turbotorsk å det i valören. Kanske var du "för het" på gröten eller allt för "varm i kläderna"....men sorry. Helsläckt heter leken för Mr B71...//Kj
Quote from Magnus Gelang on 5 February 2009, 22:32Mrbullen71???? Ursäkta mig herr Kjell, men jag är faktiskt kvinna *knycker förnärmat på huvudet* 😀
Nej men jag menade inte att just denna tråd hade ramlat OT,,,,det var ju en annan tråd jag menar,,,,och där pratar vi definitivt inte om brandmän 😀
Mrbullen71???? Ursäkta mig herr Kjell, men jag är faktiskt kvinna *knycker förnärmat på huvudet* 😀
Nej men jag menade inte att just denna tråd hade ramlat OT,,,,det var ju en annan tråd jag menar,,,,och där pratar vi definitivt inte om brandmän 😀
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 22:43Okey....å förlåt mig för genus-missen. Alla heter ju likadant nu för tiden å de e inte alls så lätt att hålla koll på alla valörerna. Bullan71 hade vi sagt på min ålderdomliga tid....men rätt ska vara rätt och jag ber om ursäkt för missen. Kul att du håll
Okey....å förlåt mig för genus-missen. Alla heter ju likadant nu för tiden å de e inte alls så lätt att hålla koll på alla valörerna. Bullan71 hade vi sagt på min ålderdomliga tid....men rätt ska vara rätt och jag ber om ursäkt för missen. Kul att du håll
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 00:16Heter man bulle får man nog tåla genusmix.
Heter man bulle får man nog tåla genusmix.