Quote from Guest on 20 February 2010, 20:49Hej! är det någon som ska springa broloppet? vad har ni för mål att springa på fall ni ska springa det?
Hej! är det någon som ska springa broloppet? vad har ni för mål att springa på fall ni ska springa det?
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 20:59Självklart. Målet är att le hela vägen 🙂
Självklart. Målet är att le hela vägen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 21:15vad satsar du på för tid då?
vad satsar du på för tid då?
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 21:19Ja, hade du frågat mig innan årskiftet så hade svaret varit under 2h, nu satsar jag på det där leendet (H)
Ja, hade du frågat mig innan årskiftet så hade svaret varit under 2h, nu satsar jag på det där leendet (H)
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 21:21Jag tänker springa tills mitt leende ser ganska ansträngt ut.
Jag tänker springa tills mitt leende ser ganska ansträngt ut.
Quote from Lotta W on 20 February 2010, 22:38Som en kompis sade: "ler man tar man inte i tillräckligt" 😉
Som en kompis sade: "ler man tar man inte i tillräckligt" 😉
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 22:41Nej, jag har problem på den fronten.
Nej, jag har problem på den fronten.
Quote from Lotta W on 20 February 2010, 22:43Det är helt ok att springa enbart för att det är kul också 🙂
Det är helt ok att springa enbart för att det är kul också 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 01:03Frågan är, hur mycket jag själv kommer att le veckan efter Stockholm marathon. 😉
Frågan är, hur mycket jag själv kommer att le veckan efter Stockholm marathon. 😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 01:19Jag ska oxå springa det. Men det blir min första halvmara (om jag inte trycker in en innan) så tider funderar jag inte så mycket på. Mitt främsta mål är att springa hela loppet. 🙂
Jag ska oxå springa det. Men det blir min första halvmara (om jag inte trycker in en innan) så tider funderar jag inte så mycket på. Mitt främsta mål är att springa hela loppet. 🙂