Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBroloppet
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom jag inte sprungit broloppet tidigare är det svårt att veta någon tid, men helst under 1:45. 😉

Jag ska springa! Har aldrig sprungit ett lopp eller en halvmara förut, så jag är väldigt peppad. Vet inte riktigt vad jag siktar på för tid än, anmälde mig i 2.15-2.30-gruppen i alla fall.

Broloppet blir halvmarapremiär för mig. Har inte satt någon direkt målsättning men är anmäld i 2:00-2:15 gruppen och hoppas att jag ligger därikring. 6-minuterstempo hoppas jag kunna hålla.

...uppladdningen just nu känns mest misär. Kan inte snöeländet f

Självklart skall jag springa Broloppet. Till och med boendet är bokat 🙂

Jag skall springa!

Kommer att springa Gbg-varvet tre veckor innan och hoppas på likvärdiga resultat i båda loppen...

Är det någon som har koll på banprofilen? Förutom den långa stigningen från tunneln upp till toppen på bron är det några branta stigning

Sträckan på land går i sydvästa Skåne. Värsta stigningen när bron är avklarad är nog en trottoarkant.

Hoppas på motvind och regn.

Ska springa det igen 🙂

Kul lopp och det skall bli spännande med tunneln som jag inte fick uppleva 2006!!

Löpte 2006, i värmen....då stod luften still på/över/under/runt bron, helt makalöst varmt!!! Hoppas på lite fläktande vind denna gång.

Gick inge

Jag misstänker att målet blir på Ribergsborgsstranden som första året. Då lär det inte bli några backar att prata om.

Min andra gång, sprang också 2006. Spännande och utmanade att få springa ner tunneln, tycker jag.

Hoppas på komma under 2h5m. eller vara springnade hela tiden och inte gå en enda meter.

Längtar till 12 juni!!!! := :=