Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBroloppet
You need to log in to create posts and topics.

Är det inte för varmt så runt 1:30.Har sprungit ett par ggr.Det är faktisk ganska lättsprungit.

jag ska också springa göterborgsvarvet hoppas att kunna komma mellan 1.30-1.45. men ska nog i alla fall klara 1.35. Det är mina första halvmarathon har aldrig sprungit det innna. men har sprungit många millopp. Bra ide på träningsupplägg innna loppen?

Sprang Broloppet i samband med invigningen av bron år 2000. Mycket bra halmarathon, hade faktiskt planer på att springa det i år men mina planer vart grusade... Sprang då på 1:38 vilket är en tid som jag förmodligen aldrig kommer att komma i närheten av.

Jag ska också springa broloppet. Det blir min första halvmara och jag satsar på leendet 😀

Ja, det blir mitt första lopp om man bortser från några kilometerslopp från barndomen. Galet att börja med en halvmara men sån är jag =) Mitt mål är att helt enkelt ta mig igenom loppet!

Bara sprungit en halvmara innan, GBG förra året så hoppas på lite bättre tid än då. Så runt en 1:45 eller bättre. Vore bra.

Mitt stora mål i år är att springa min första mara (i Köpenhamn) tre veckor före, så vad som sedan blir målet på Broloppet är svårt att säga.
Kanske 1:45 är rimligt.

Jag ska springa denna gång! 😀 Har grämt mig en del tidigare att det inte blev av år 2000. Kul att det blir originalsträckningen... Anmäld i gruppen 1:30-1:45 h, men hoppas på 1:30 h eller strax under... Hur ser banprofilen ut?? Lär bli svårt att hålla et

Hej Johan! Hur tränar du för att komma ner på 1.30 på broloppet? för skulle vilja komma ner där med?

Hej Albert!
Jag sprang Gbg-varvet 2008 på 1:31:30 h och skulle vilja förbättra mig något... Jag brukade tidigare lufsa på i mina vanliga träningsspår, ca 3 ggr/vecka, 2 ggr runt 10 km och ett pass som successivt blev längre upp till ca 25 km. Tempot varie