Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

....eller så är man farthållare

Jan-Erik: Nja med intervallet +-5 minuter så tycker jag inte det. Höj intervallet till eget önskat värde så gäller detta alla även om vissa hamnar på +-2h 🙂

hellre en tårfällare i fållan
än en farthållare i fällan

Sitter och gråter av att läsa här. Så mkt känslor. Jag är en blödig jävel. Jag brukar vilja fälla tårar vid lopp. Av lycka för mig och främst för andra. Även besvikelse faktiskt.
Men jag sväljer gråten. Tycker inte om att gråta offentligt och att jag kän

Jösses, jag som trodde att jag var ensam om detta!
Har alltid bölat under sista milen på LL. Utom i år faktiskt, pga en förkylning som höll i sej fram till dagen innan så brakade jag efter 22 km. Fick mitt livs jobbigaste 8km-promenad, och gjorde vad jag

Jag grät, eller åtminstone var rörd efter målgången på Vansbrosimmet 2005 då jag i och med det klarat av första klassikern. Nu simmar jag hellre än bra men det var nog den avklarade klassikern som orsakade känslorna trots allt.

I andra lopp har inte käns

Jag sprang mitt livs första marathon förra hösten, i stekande sol och 34 graders värme... Behöver jag säga att jag blev väldigt, väldigt trött? Min syster hade sprungit ifrån mig med dryga milen kvar, men ungefär 200 m före mål ser jag hur hon står och vä