Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 12:34Peters beskrivning av startled 5 och vår framryckning var klockren. Det var ett så Vackert och Högtidligt ögonblick. Jag är säker på att även många åskådare rördes till tårar...
Vid målgång kan jag nog få en tår i ögonvrån av många olika anledningar. Har
Peters beskrivning av startled 5 och vår framryckning var klockren. Det var ett så Vackert och Högtidligt ögonblick. Jag är säker på att även många åskådare rördes till tårar...
Vid målgång kan jag nog få en tår i ögonvrån av många olika anledningar. Har
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 12:55Jag gråter bara på tävlingar som jag vinner.
Nu har det iofs inte inträffat ännu men när jag står där överst på prispallen, i direktsändning, så ska jag minsann pressa fram lite tårar.
Jag gråter bara på tävlingar som jag vinner.
Nu har det iofs inte inträffat ännu men när jag står där överst på prispallen, i direktsändning, så ska jag minsann pressa fram lite tårar.
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 13:02Fast då gråter man ju mer över hur miserabelt dåliga motståndarna var 😉
Eller heter det medtävlare?
Fast då gråter man ju mer över hur miserabelt dåliga motståndarna var 😉
Eller heter det medtävlare?
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 13:07Peter P, klockren analys. Jag funkar precis som du. Men jag är även inne på Mikaels linje - om jag någon gång skulle vinna ett lopp så skulle jag nog kunna pressa fram en tår från prispallen. Å andra sidan kommer det aldrig att inträffa för min del, så de
Peter P, klockren analys. Jag funkar precis som du. Men jag är även inne på Mikaels linje - om jag någon gång skulle vinna ett lopp så skulle jag nog kunna pressa fram en tår från prispallen. Å andra sidan kommer det aldrig att inträffa för min del, så de
Quote from Jonny Persson on 9 October 2013, 13:11Intressant. Jag har aldrig fällt några tårar i starten eller under tävling men däremot efter målgång. Gemensamt för de tillfälllena är att jag tagit ut mig väldigt mycket. Kämpainsatser under dagar det varit motigt. De gånger jag har vunnit har jag känt m
Intressant. Jag har aldrig fällt några tårar i starten eller under tävling men däremot efter målgång. Gemensamt för de tillfälllena är att jag tagit ut mig väldigt mycket. Kämpainsatser under dagar det varit motigt. De gånger jag har vunnit har jag känt m
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 13:29Jag stämmer inte in på Peters analys, men nån ska ju vara undantaget som bekräftar regeln. Det är väl snarare det som Mackan är inne på, att jag gråter när jag är helt jäkla utmattad.
Jag stämmer inte in på Peters analys, men nån ska ju vara undantaget som bekräftar regeln. Det är väl snarare det som Mackan är inne på, att jag gråter när jag är helt jäkla utmattad.
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 13:37Ni som gråter av utmattning: Är ni ledsna då alltså eller är det andra känslor som triggar gråten? Nyfiken eftersom jag aldrig gjort det. 🙂
Ni som gråter av utmattning: Är ni ledsna då alltså eller är det andra känslor som triggar gråten? Nyfiken eftersom jag aldrig gjort det. 🙂
Quote from Jonny Persson on 9 October 2013, 13:39Nej jag är inte ett dugg ledsen. Bara fullkomligt utmattad. 🙂
Nej jag är inte ett dugg ledsen. Bara fullkomligt utmattad. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 13:47Tack! 🙂
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 14:00Är man alltid säker på att klara sina mål innan man startat har man satt för låga mål.
Men helt egna åsikt.
Är man alltid säker på att klara sina mål innan man startat har man satt för låga mål.
Men helt egna åsikt.