Quote from Guest on 8 February 2009, 20:10Hur ska jag göra för att byta ut mig själv mot en annan gruppmedlem som administratör?
Hur ska jag göra för att byta ut mig själv mot en annan gruppmedlem som administratör?
Quote from ellen olsson on 8 February 2009, 20:20Maila Olle, olle@funbeat.se
Det är bara han som kan fixa det.
Maila Olle, olle@funbeat.se
Det är bara han som kan fixa det.
Quote from Therese Woodhill on 8 February 2009, 21:00Vore bra om Olle svara i trådarna så kunde man utnyttja sökfunktionen för samma frågor.
Vore bra om Olle svara i trådarna så kunde man utnyttja sökfunktionen för samma frågor.
Quote from ellen olsson on 8 February 2009, 21:20Du kan ju alltid maila Olle. Antingen svarar han eller också implementerar han ett eventuellt önskemål...
Du kan ju alltid maila Olle. Antingen svarar han eller också implementerar han ett eventuellt önskemål...
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 21:32"Vore bra om Olle svara i trådarna så kunde man utnyttja sökfunktionen för samma frågor."
Varför? Fundera på hur många svar han skulle behöva svara. Ofta är det andra som redan vet svaren. Denna gången tog det endast 5 minuter att få svar.
"Vore bra om Olle svara i trådarna så kunde man utnyttja sökfunktionen för samma frågor."
Varför? Fundera på hur många svar han skulle behöva svara. Ofta är det andra som redan vet svaren. Denna gången tog det endast 5 minuter att få svar.
Quote from Therese Woodhill on 8 February 2009, 21:36Varför? Därför!
Varför? Därför!
Quote from Magnus Gelang on 8 February 2009, 21:37Hur påverkar det sökfunktionen om Olle svarar eller nån annan svarar?
Hur påverkar det sökfunktionen om Olle svarar eller nån annan svarar?
Quote from Therese Woodhill on 8 February 2009, 21:41På inget sätt, men när man i vissa trådar inte får svar mer än maila Olle han vet. Får man ej reda på hur man skall göra. I detta fallet vet vi nu att det endast är Olle som kan göra det, Om Granlund har rätt. Men tänk om Olle vet ett annat sätt som gör a
På inget sätt, men när man i vissa trådar inte får svar mer än maila Olle han vet. Får man ej reda på hur man skall göra. I detta fallet vet vi nu att det endast är Olle som kan göra det, Om Granlund har rätt. Men tänk om Olle vet ett annat sätt som gör a
Quote from ellen olsson on 8 February 2009, 21:59Jag vet vad jag talar om i det här fallet. Jag har själv tagit över en grupp efter att den som startat den varit inaktiv rätt länge.
Det finns en FAQ där du kan finna svaret på en hel del frågor.
Jag vet vad jag talar om i det här fallet. Jag har själv tagit över en grupp efter att den som startat den varit inaktiv rätt länge.
Det finns en FAQ där du kan finna svaret på en hel del frågor.
Quote from Therese Woodhill on 8 February 2009, 22:07Var finns denna FAQ?(vägrar promt använda sökfunktionen)
Var finns denna FAQ?(vägrar promt använda sökfunktionen)