Quote from ellen olsson on 8 February 2009, 22:13Det finns en länk längst ner på varje sida...
http://www.funbeat.se/life/discussion/goto.aspx?PostingCode=faq
Det finns en länk längst ner på varje sida...
http://www.funbeat.se/life/discussion/goto.aspx?PostingCode=faq
Quote from Therese Woodhill on 8 February 2009, 22:16I den FAQ står inget om Forumdelen.
I den FAQ står inget om Forumdelen.
Quote from ellen olsson on 8 February 2009, 22:22> Var finns denna FAQ?(vägrar promt använda sökfunktionen)
Då är du väl knappast hjälpt av ifall Olle svarar i trådarna heller...
Jag vilar min låda.
> Var finns denna FAQ?(vägrar promt använda sökfunktionen)
Då är du väl knappast hjälpt av ifall Olle svarar i trådarna heller...
Jag vilar min låda.
Quote from Magnus Gelang on 8 February 2009, 22:43Ok Johan, jag bara undrade eftersom det lät som att de 2 sakerna hade med varandra att göra.
Ok Johan, jag bara undrade eftersom det lät som att de 2 sakerna hade med varandra att göra.
Quote from Camilla Höög on 8 February 2009, 22:44Nu förstår jag Johans inlägg. Det är ett missförstånd...eller?
Svaret på frågan i första inlägget är att man mailar Olle så byter han gruppadministratör, inte att man ska maila Olle och få svar på frågan.
Nu förstår jag Johans inlägg. Det är ett missförstånd...eller?
Svaret på frågan i första inlägget är att man mailar Olle så byter han gruppadministratör, inte att man ska maila Olle och få svar på frågan.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 23:24Nu har jag skickat uppgifterna till Olle, så får vi se vad som händer...
Nu har jag skickat uppgifterna till Olle, så får vi se vad som händer...
Quote from mårten jansson on 9 February 2009, 12:43Jag har också "gett bort" en grupp på samma sätt, så det fixar han med all säkerhet åt dig!
Jag har också "gett bort" en grupp på samma sätt, så det fixar han med all säkerhet åt dig!
Quote from Therese Woodhill on 9 February 2009, 17:17Granlund du är omöjlig!
Om det inte finns i FAQ och inte Olle svarar i tråden och ingen annan vet så är det ett problem. För hur många är det som mailar Olle och sedan postar svaret i form delen? En hand full av funbeats gladeste medlemmar. I dett fallet
Granlund du är omöjlig!
Om det inte finns i FAQ och inte Olle svarar i tråden och ingen annan vet så är det ett problem. För hur många är det som mailar Olle och sedan postar svaret i form delen? En hand full av funbeats gladeste medlemmar. I dett fallet
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 17:23?? Du vägrar promt att använda sökfunktionen.
?? Du vägrar promt att använda sökfunktionen.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 17:27Men Johan. Du fick ju svaret av Fredrik! Svaret på din fråga var just
"Maila Olle, olle@funbeat.se Det är bara han som kan fixa det."Måste du höra detta svar av Olle, för att känna dig säker? Jag tror du kan vara lugn och trygg. När folk ger felatktiga
Men Johan. Du fick ju svaret av Fredrik! Svaret på din fråga var just
"Maila Olle, olle@funbeat.se Det är bara han som kan fixa det."
Måste du höra detta svar av Olle, för att känna dig säker? Jag tror du kan vara lugn och trygg. När folk ger felatktiga