Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 20:43OP?
OP?
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 20:46Original Poster
Original Poster
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 20:48Tack, Peter. Aldrig hört.
Jag var inne på Opening Person. (Rodnar lite generat.)
Tack, Peter. Aldrig hört.
Jag var inne på Opening Person. (Rodnar lite generat.)
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 21:15Ja du Johan...hur mår du egentligen när man säger ordet SÖKMOTOR till dig.??.Känner du dig rädd,äcklad eller bara arg å aggressiv.?? Ja jag fick ju jobbet av Fp.David - killen med värsta namnet dvs...!!! Mitt råd till dig är att ta kontakt med en sökmotor
Ja du Johan...hur mår du egentligen när man säger ordet SÖKMOTOR till dig.??.Känner du dig rädd,äcklad eller bara arg å aggressiv.?? Ja jag fick ju jobbet av Fp.David - killen med värsta namnet dvs...!!! Mitt råd till dig är att ta kontakt med en sökmotor
Quote from Therese Woodhill on 9 February 2009, 21:30Jag får väl posta min förklaring igen och igen..."Men när frågor ställs och personer svarar maila Olle han vet/fixar det får vi andra inget veta." "Om det inte finns i FAQ och inte Olle svarar i tråden och ingen annan vet så är det ett problem. För hur må
Jag får väl posta min förklaring igen och igen..."Men när frågor ställs och personer svarar maila Olle han vet/fixar det får vi andra inget veta." "Om det inte finns i FAQ och inte Olle svarar i tråden och ingen annan vet så är det ett problem. För hur må
Quote from Camilla Höög on 9 February 2009, 21:33Finns det något exempel på en fråga som inte blivit besvarad på ett korrekt sätt, antingen av någon duktig Funbeatare eller Olle?
Finns det något exempel på en fråga som inte blivit besvarad på ett korrekt sätt, antingen av någon duktig Funbeatare eller Olle?
Quote from Therese Woodhill on 9 February 2009, 21:34Vad ska jag använda för sök ord då kjell? TS eller OP?
Vad ska jag använda för sök ord då kjell? TS eller OP?
Quote from Therese Woodhill on 9 February 2009, 21:35Orkar inte leta upp dem.
Orkar inte leta upp dem.
Quote from Camilla Höög on 9 February 2009, 21:36Hur skulle livet på Internet se ut utan Google? Finns iofs andra sökmotorer också, men de står sig ganska slätt.
Hur skulle livet på Internet se ut utan Google? Finns iofs andra sökmotorer också, men de står sig ganska slätt.
Quote from Therese Woodhill on 9 February 2009, 21:39Utan google skulle andra få gå i terapi och jag slippa.*skönt* De va bättre förr!
Utan google skulle andra få gå i terapi och jag slippa.*skönt* De va bättre förr!