Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:00jfgi and stfu ;P
jfgi and stfu ;P
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:03M.a.o. Johan, du söker efter en lösning som du tror kan vara ett problem. Men du har inte sett något exempel på det. Ett tips för att lättare att få genomslag för sina ideer är att visa på att någon har ett visst problem. Nu verkar det funka bra, eftersom
M.a.o. Johan, du söker efter en lösning som du tror kan vara ett problem. Men du har inte sett något exempel på det. Ett tips för att lättare att få genomslag för sina ideer är att visa på att någon har ett visst problem. Nu verkar det funka bra, eftersom
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:09Hoppsan Marie....väldigt vad du gick upp tidigt i morse. (KOMPLIMANG.)//Kjell.
Hoppsan Marie....väldigt vad du gick upp tidigt i morse. (KOMPLIMANG.)//Kjell.
Quote from Therese Woodhill on 9 February 2009, 22:10Henrik, Skrev: "Orkar inte leta upp dem". Enda som är rörigt när man skall öppna en ny sida för att få reda på vad någon tycker. Och inlägget inte ens är har med saken att göra. Men jag gör lika så jag klagar inte. Men du gör(väl?)(H:)
Henrik, Skrev: "Orkar inte leta upp dem". Enda som är rörigt när man skall öppna en ny sida för att få reda på vad någon tycker. Och inlägget inte ens är har med saken att göra. Men jag gör lika så jag klagar inte. Men du gör(väl?)(H:)