Quote from Therese Woodhill on 9 February 2009, 17:45Ja då har vi rätt svar det är inte det jag dividerar om, om man läser min text/inlägg ser man det.
Ja då har vi rätt svar det är inte det jag dividerar om, om man läser min text/inlägg ser man det.
Quote from Therese Woodhill on 9 February 2009, 17:46Ja David jag har fobi mot sökmotorer, kan du bota?
Ja David jag har fobi mot sökmotorer, kan du bota?
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 17:50Kjell kan säkert hjälpa dig.
Kjell kan säkert hjälpa dig.
Quote from ellen olsson on 9 February 2009, 17:55Johan: Jag begriper inte vad du menar.
Kan du inte maila dina önskemål till Olle? Det är ändå bara han som kan göra det du vill.
Johan: Jag begriper inte vad du menar.
Kan du inte maila dina önskemål till Olle? Det är ändå bara han som kan göra det du vill.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 17:58Johan Vad dividerar du om då:
- Att Olle inte svarar
- Att någon annan, i detta fallet Fredrik, svarar
- Att du inte gillar att söka
- Att FAQ:n saknar viss info, och man måste fråga efter den
- Något annatDu får nog utveckla och förtydliga dig, för jag
Johan Vad dividerar du om då:
- Att Olle inte svarar
- Att någon annan, i detta fallet Fredrik, svarar
- Att du inte gillar att söka
- Att FAQ:n saknar viss info, och man måste fråga efter den
- Något annat
Du får nog utveckla och förtydliga dig, för jag
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 18:49Johan är inte ens TS, så vad bråkar han om? 🙁
Johan är inte ens TS, så vad bråkar han om? 🙁
Quote from Camilla Höög on 9 February 2009, 19:44Olle svarar faktiskt på en del frågor i forumet, men det är meningslöst att han svarar om det rätta svaret redan har framkommit. Vi är många här som använder Funbeat så mycket att vi kan svaret på de flesta frågor och vi sitter på forumet nästan dygnet ru
Olle svarar faktiskt på en del frågor i forumet, men det är meningslöst att han svarar om det rätta svaret redan har framkommit. Vi är många här som använder Funbeat så mycket att vi kan svaret på de flesta frågor och vi sitter på forumet nästan dygnet ru
Quote from ellen olsson on 9 February 2009, 20:01TS=Trådstartare a.k.a. OP.
TS=Trådstartare a.k.a. OP.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 20:07Tänkte skriva OP, men ville inte förvirra helt. 🙂
Tänkte skriva OP, men ville inte förvirra helt. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 20:40TS = TräningsSkolkare?
TS = TräningsSkolkare?