Quote from j sollerman on 1 July 2008, 21:42Mer cykel
Mer cykel
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 21:45Hej Kalle.
Med glimten i ögat, alltid med glimten i ögat.
Hur smakar "MER" Cykel. Päron och apelsin vet jag, men inte cykel.
(kan föresten hålla med dig om att det sällan är fel med mera cykling)
Vänligen
P.
Hej Kalle.
Med glimten i ögat, alltid med glimten i ögat.
Hur smakar "MER" Cykel. Päron och apelsin vet jag, men inte cykel.
(kan föresten hålla med dig om att det sällan är fel med mera cykling)
Vänligen
P.
Quote from j sollerman on 1 July 2008, 21:48Ja de är inte bra med kolsyrade drycker när man tränar hårt.
Ja de är inte bra med kolsyrade drycker när man tränar hårt.
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 21:50Hej Kalle.
Självklart! Tänkte inte på det. Och sen en Cola som belöning efteråt;).
Vänligen
P.
Hej Kalle.
Självklart! Tänkte inte på det. Och sen en Cola som belöning efteråt;).
Vänligen
P.
Quote from Fredric Lagerström on 1 July 2008, 22:01Ja, cykling ser jag som ett bra komplement till löpningen. Har man sprungit hårt ena
dan kan man ju byta till cykel nästa dag. Är ju inte snällt mot kroppen att springa hårt flera dagar i rad.Ett jättebra komplement helt enkelt. Får du till två löppass
Ja, cykling ser jag som ett bra komplement till löpningen. Har man sprungit hårt ena
dan kan man ju byta till cykel nästa dag. Är ju inte snällt mot kroppen att springa hårt flera dagar i rad.
Ett jättebra komplement helt enkelt. Får du till två löppass
Quote from j sollerman on 1 July 2008, 22:07colan är given efteråt
colan är given efteråt
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 08:42Anna, cyklingen har varit toppen för mig. Den har verkligen hjälpt mig att få upp kondisen på ett skonsamt och trevligt sätt. Cyklade på en del (straxt över 100 mil) inför Vätternrundan som jag genomförde på 13:50.
Vart så glad åt min prestation att jag
Anna, cyklingen har varit toppen för mig. Den har verkligen hjälpt mig att få upp kondisen på ett skonsamt och trevligt sätt. Cyklade på en del (straxt över 100 mil) inför Vätternrundan som jag genomförde på 13:50.
Vart så glad åt min prestation att jag
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 09:42"Ja de är inte bra med kolsyrade drycker när man tränar hårt. "
Varför då?
"Ja de är inte bra med kolsyrade drycker när man tränar hårt. "
Varför då?
Quote from j sollerman on 2 July 2008, 10:53Förlåt Linus. Det är inte bra för MIG kanske jag skulle ha skrivit. Känslig mage när de gäller sånt.
Förlåt Linus. Det är inte bra för MIG kanske jag skulle ha skrivit. Känslig mage när de gäller sånt.
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 12:29Hej Linus och kalle.
Varför ska man inte dricka kolsyrad dryck vid träning? Bla pga av detta.
"Man bör inte dricka kolsyrade drycker eftersom kolsyran retar magsäcken och fördröjer magsäckstömningen. Det gör att man känner sig mätt snabbare och därmed k
Hej Linus och kalle.
Varför ska man inte dricka kolsyrad dryck vid träning? Bla pga av detta.
"Man bör inte dricka kolsyrade drycker eftersom kolsyran retar magsäcken och fördröjer magsäckstömningen. Det gör att man känner sig mätt snabbare och därmed k