Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

per hur blandar du de?

Jag blandar med största nöje.
Min personliga smak menar att hälften av varje ger bäst smak och värst färg, så för mej blir det optimalt.

Fanns det förresten inte en läsk förr, som var cola- och apelsinläsk blandat? Apelsinjuice i stället så känns det ny

BlackOrange hette den väl om jag minns rätt.

Hej Kalle.

"om man ska blanda ut cola så är de med vodka!"

Ja, det är inte dumt. Men jag föredrar Bacardi (Cuba Libre) eller varför inte i Southern Comfort, det är inte så dumt det.

Sen är det som det mesta här i livet. Vi är olika och reagerar olika p

Kalle; "på lidingö serverar dom pepsi hade dock inga problem med de, men så va den upphäld i plastmuggar så jag tror inte de va speciellt mycket kolsyra i,."

Efter loppet, ja! Dom serverar inga kolsyrade drycker före eller under loppet!

Det är säkert olika för folk. Men till Göteborgsvarvet var jag i ganska bra löpform. Efter det så drog jag ner på löpningen och cyklade 3 gånger i veckan och sprang 1 (träning inför vättern). Det var riktigt dåligt för löpningen. När jag började springa p

Lars, jo jag drack pepsi i slutet av loppet. Kan ha varit sista depån.

På Stockholm Marathon serverades det också Cola utefter banan. Vet inte om det var så mycket kolsyra för jag drack inget av den, men det erbjöds iaf.

OK, jag kanske minns fel. Eller kan det ha varit en privat kontroll? Efter loppet minns jag att dom hade pepsi men inte under?

Va absolut ingen privat kontroll. Men du är troligtvis mycket snabbare än mig så du kan nog ha spurtat förbi