Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 11:24@ Niclas
Tack så mycket för rekomendationerna 🙂 Jag skulle också tro att det blir 60, 🙂 nu ska man bara skaffa ihop lite peengar 🙂 men vad tror ni om 8.0? det ända som inte är tipp är väl hjulen skulle jag kunna tänka mig. Sen har jag fått en liten kä
@ Niclas
Tack så mycket för rekomendationerna 🙂 Jag skulle också tro att det blir 60, 🙂 nu ska man bara skaffa ihop lite peengar 🙂 men vad tror ni om 8.0? det ända som inte är tipp är väl hjulen skulle jag kunna tänka mig. Sen har jag fått en liten kä
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 12:03Det sitter väl Ultegra på 8.0, eller du kanske tänker på SLX-modellen?
Edit: glöm bort inlägget, läste lite bättre...
Det sitter väl Ultegra på 8.0, eller du kanske tänker på SLX-modellen?
Edit: glöm bort inlägget, läste lite bättre...
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 20:42Beställde en Canyon i höstas när deras rea startade. Då tog leveransen lite längre tid, tror det var drygt två veckor. Det var något strul med betalningen att den inte registrerats också har jag för mig.
Dock har svenske agenten alltid svarat snabbt på a
Beställde en Canyon i höstas när deras rea startade. Då tog leveransen lite längre tid, tror det var drygt två veckor. Det var något strul med betalningen att den inte registrerats också har jag för mig.
Dock har svenske agenten alltid svarat snabbt på a
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 14:21Hej!
När ungefär brukar deras rea starta?
Hälsningar Niclas
Hej!
När ungefär brukar deras rea starta?
Hälsningar Niclas
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 00:05Var i slutet av September tror jag.
Inte så mycket rabatt var det, men å andra sidan är deras normalpriser bättre än vad som reas i butikerna...
Var i slutet av September tror jag.
Inte så mycket rabatt var det, men å andra sidan är deras normalpriser bättre än vad som reas i butikerna...
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 08:32Canyon säljs väl bara i Koblenz?
Canyon säljs väl bara i Koblenz?
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 16:42postorder? 😛
postorder? 😛
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:14Hej!
Vad slog du till på 🙂 ?
Hej!
Vad slog du till på 🙂 ?
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 11:21Det blev en svart Canyon, Ultimate CF 8.0, i storlek 58. Perfekt i storlek och snabb leverans. Hade hojjen på 8 dagar. Ruggigt trevlig cykel!
Själv då?
Det blev en svart Canyon, Ultimate CF 8.0, i storlek 58. Perfekt i storlek och snabb leverans. Hade hojjen på 8 dagar. Ruggigt trevlig cykel!
Själv då?
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:46Trevligt !! 🙂 jag har inte fått beställt än, tänkte att jag skulle få sålt
Min gamla först. 🙂 men Stefan på canyon har också rekomenderat mig storlek 60 efter jag gjort comprtetive cyclist testet. Så det blir nog bra 🙂 tänkte mig en slx 8.0 sen 🙂
Trevligt !! 🙂 jag har inte fått beställt än, tänkte att jag skulle få sålt
Min gamla först. 🙂 men Stefan på canyon har också rekomenderat mig storlek 60 efter jag gjort comprtetive cyclist testet. Så det blir nog bra 🙂 tänkte mig en slx 8.0 sen 🙂