Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 11:11Sitter och väntar på en CF 9.0 i storlek 60, 189 med 90 i benlängd. Beställde i tisdags och nu är den tydligen på väg norrut 🙂
Sitter och väntar på en CF 9.0 i storlek 60, 189 med 90 i benlängd. Beställde i tisdags och nu är den tydligen på väg norrut 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 19:24Grymt!
Har fått sålt min nu så jag tänkte beställa i vecka 17 när SLX 8.0 i svart kommer. Jag har blivit rekommenderad 60 av canyon men skulle ni vilja titta på mina mått också?
Your Measurements
Gender M
Inseam 91 cm
Trunk 70 cm
Forearm 35 cm
Arm
Grymt!
Har fått sålt min nu så jag tänkte beställa i vecka 17 när SLX 8.0 i svart kommer. Jag har blivit rekommenderad 60 av canyon men skulle ni vilja titta på mina mått också?
Your Measurements
Gender M
Inseam 91 cm
Trunk 70 cm
Forearm 35 cm
Arm
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 07:31Sådär 🙂 nu har jag beställt en slx 8,0 🙂
Sådär 🙂 nu har jag beställt en slx 8,0 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:52Jag har beställt en M Aeroad CF och är 182 cm lång. Spontant tycker jag att M låter litet, men jag kör normalt 56 och är "normalt" proportionelig. Kanske funkar det...
Däremot är Canyon fortfarande odugliga på att leverera i tid. Mitt lovade leveransdatu
Jag har beställt en M Aeroad CF och är 182 cm lång. Spontant tycker jag att M låter litet, men jag kör normalt 56 och är "normalt" proportionelig. Kanske funkar det...
Däremot är Canyon fortfarande odugliga på att leverera i tid. Mitt lovade leveransdatu
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:56Oouups!
Oouups!
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 22:20Låter tråkigt 🙁 tittade själv lite på den cykeln men sket i det när jag såg leveranstiderna. Har själv beställt en slx men vet inte om de håller vecka 18. Men har du ringt till Stefan och pratat med honom? Surt att "låna" ut sina pengar när man inte får
Låter tråkigt 🙁 tittade själv lite på den cykeln men sket i det när jag såg leveranstiderna. Har själv beställt en slx men vet inte om de håller vecka 18. Men har du ringt till Stefan och pratat med honom? Surt att "låna" ut sina pengar när man inte får
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 20:04Hej alla!
Måste bara skriva hur det gick med mitt köp. Beställde en slx 8.0 i storlek 60 och det känns jättebra. Jag tycker dock att canyon kunde ha sparat lite mer på styröret så man har lite mer spelrum.
Efter jag hade betalat så fick jag den på en v
Hej alla!
Måste bara skriva hur det gick med mitt köp. Beställde en slx 8.0 i storlek 60 och det känns jättebra. Jag tycker dock att canyon kunde ha sparat lite mer på styröret så man har lite mer spelrum.
Efter jag hade betalat så fick jag den på en v
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 03:44Håller med om Canyons styrrör eller fra lager. Själv bytte jag lager och fick ner styret ca 1,5 cm.
Håller med om Canyons styrrör eller fra lager. Själv bytte jag lager och fick ner styret ca 1,5 cm.
Quote from Berit Bengtson on 27 May 2011, 09:04Jag tror att Niclas menar att han skulle ha vilja haft fler distanser under styrtappen.
Jag tror att Niclas menar att han skulle ha vilja haft fler distanser under styrtappen.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 21:37Ja precis, lite mer hade vart trevligt så man har lite mer spelrum. 🙂 Det var segt att kedjan gick av efter 20 mil, tror ni att garantin kan täcka något sådant?
Ja precis, lite mer hade vart trevligt så man har lite mer spelrum. 🙂 Det var segt att kedjan gick av efter 20 mil, tror ni att garantin kan täcka något sådant?