Quote from j sollerman on 8 June 2011, 16:55Jogge, hur blev det med din cykel?
Jogge, hur blev det med din cykel?
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 16:56Min LOOK kom med okapad gaffel.
Min LOOK kom med okapad gaffel.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 17:16Frågan jag hade var om Canyon har okapat el inte... att d finns andra märken som kör hel okapat är ingen hemllighet.. men tack för visat intresse David..
Nästa gång kanske du kan testa ngt mer kreativt i ämnet Canyon... Rubriken avslöjar nämnligen att d
Frågan jag hade var om Canyon har okapat el inte... att d finns andra märken som kör hel okapat är ingen hemllighet.. men tack för visat intresse David..
Nästa gång kanske du kan testa ngt mer kreativt i ämnet Canyon... Rubriken avslöjar nämnligen att d
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 17:42Många punkter blir det.
Många punkter blir det.
Quote from ellen olsson on 8 June 2011, 17:50Det finns en hel del gafflar på marknaden.
Det finns en hel del gafflar på marknaden.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 18:48Mmm.. jorå.. gafflar finns på Ikea oxo... men då med tillhörande kniv och sked!
Allt går att lösa!.. d är inte d som var poängen... men den som nu hade samma förfrågan om vad cykel kommer med i "paketet" vet nu att d är 2st 5mm spacer... och med den inf
Mmm.. jorå.. gafflar finns på Ikea oxo... men då med tillhörande kniv och sked!
Allt går att lösa!.. d är inte d som var poängen... men den som nu hade samma förfrågan om vad cykel kommer med i "paketet" vet nu att d är 2st 5mm spacer... och med den inf
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 18:57Kan man inte enbart köpa gafflar på IKEA?
Kan man inte enbart köpa gafflar på IKEA?
Quote from j sollerman on 8 June 2011, 20:18gifflar är gott och lämplig föda vid träning
gifflar är gott och lämplig föda vid träning
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 18:41Jodå, min cykel kom till slut, några dagar före Roslagsvåren. Jag testkörde den bara en gång innan loppet, på en femmilsrunda. Då slog jag rekorde med 7-8 minuter men då ska man betänka att min tidigare cykel var en cyklocross, men ändå 🙂
Tyvärr visade
Jodå, min cykel kom till slut, några dagar före Roslagsvåren. Jag testkörde den bara en gång innan loppet, på en femmilsrunda. Då slog jag rekorde med 7-8 minuter men då ska man betänka att min tidigare cykel var en cyklocross, men ändå 🙂
Tyvärr visade