Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 09:18Mabs är överlägset bäst, har provat massor av andra märken.
http://mabs.se/index.php/mabs-sport.htmlOch dom ger bra effekt under träning/tävling och bra effekt i återhämtning.
Så att snacka om placebo effekt är lite väl och ta i, då har man nog inte pr
Mabs är överlägset bäst, har provat massor av andra märken.
http://mabs.se/index.php/mabs-sport.html
Och dom ger bra effekt under träning/tävling och bra effekt i återhämtning.
Så att snacka om placebo effekt är lite väl och ta i, då har man nog inte pr
Quote from Elias Engqvist on 15 March 2011, 15:32Jan S.: Apple-grejor fungerar! Tom bra mycket bättre än microsoft-grejor!!! Trots bra reklam!
Jan S.: Apple-grejor fungerar! Tom bra mycket bättre än microsoft-grejor!!! Trots bra reklam!
Quote from Jonny Persson on 15 March 2011, 16:04Christer S: Det är tveksamt om jag skulle våga påstå att iTunes fungerar.
Christer S: Det är tveksamt om jag skulle våga påstå att iTunes fungerar.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 18:24"Mabs är överlägset bäst, har provat massor av andra märken."
Även CEP?
"Mabs är överlägset bäst, har provat massor av andra märken."
Även CEP?
Quote from Christer Heinbäck on 15 March 2011, 19:04Om jag jämför Mabs och CEP så gillar jag CEP mycket, mycket bättre.
Mabs är för tjocka i fotdelen för min del och sitter inte alls lika bra som CEP gör.
Det är nog olika beroende på hur man är skapt. (H)
Om jag jämför Mabs och CEP så gillar jag CEP mycket, mycket bättre.
Mabs är för tjocka i fotdelen för min del och sitter inte alls lika bra som CEP gör.
Det är nog olika beroende på hur man är skapt. (H)
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 20:51Jag har testat Löplabbets kompressionsstrumpor och sedan Mabs. Jag fick kramp av båda. Kan iofs vara pga noceboeffekten.
Jag har testat Löplabbets kompressionsstrumpor och sedan Mabs. Jag fick kramp av båda. Kan iofs vara pga noceboeffekten.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 20:55Inte Nossebro?
Inte Nossebro?
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 21:06Nä, Nossebroeffekten är något annat. det är en beteckning på det hat mot en känd ultralöpare vissa ungdomar drabbas av för att de varje år tvingas springa en mil.
Nä, Nossebroeffekten är något annat. det är en beteckning på det hat mot en känd ultralöpare vissa ungdomar drabbas av för att de varje år tvingas springa en mil.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 07:12Tor: Har provat Cep men tycker Mabs är helt klart bäst, iaf för mig.
Tor: Har provat Cep men tycker Mabs är helt klart bäst, iaf för mig.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 16:02Det är viktigt att ha strumpor som tar hänsyn till vadens omkrets annars kan det bli negativ effekt såsom kramp istället.
Det är viktigt att ha strumpor som tar hänsyn till vadens omkrets annars kan det bli negativ effekt såsom kramp istället.