Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 12:33Väl utslitna är de definitivt och har väl legat i tvättmaskinen en hel del. Men de är ju lite dyra så det svider att behöva köpa nya. Tänker nog köra med dem tills de är helt trasiga innan jag kastar dem. Trycket på vaderna kvarstår ju trots att det är hå
Väl utslitna är de definitivt och har väl legat i tvättmaskinen en hel del. Men de är ju lite dyra så det svider att behöva köpa nya. Tänker nog köra med dem tills de är helt trasiga innan jag kastar dem. Trycket på vaderna kvarstår ju trots att det är hå
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 13:18Marcus, jag använder numer bara CEP vadstrumpor. Mest för att slippa dra av hela strumpan vid insmorningar av fötter under långa ultror.
http://www.cepsocks.com/cep-soccer-o2-compression-soccer-sleeves.html
Klipp av dem och fortsätt använda vad-delen av
Marcus, jag använder numer bara CEP vadstrumpor. Mest för att slippa dra av hela strumpan vid insmorningar av fötter under långa ultror.
http://www.cepsocks.com/cep-soccer-o2-compression-soccer-sleeves.html
Klipp av dem och fortsätt använda vad-delen av
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 13:24Bra tips Krister. Ska ta o beställa sådana framöver!
Bra tips Krister. Ska ta o beställa sådana framöver!
Quote from Christer Heinbäck on 8 July 2011, 15:00Krister - Den där flärpen som går ner under foten. Är den en skavrisk eller? Går det att använda utan den?
Det känns som mina blåskänsliga fötter skulle må dåligt av en sån. (#)
Krister - Den där flärpen som går ner under foten. Är den en skavrisk eller? Går det att använda utan den?
Det känns som mina blåskänsliga fötter skulle må dåligt av en sån. (#)
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 15:21Flärpen klippte jag bort omedelbart.
Flärpen klippte jag bort omedelbart.
Quote from Christer Heinbäck on 8 July 2011, 15:46Mmm 🙂
Tack!
Mmm 🙂
Tack!
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 17:32CEP-strumpor utan fot verkar dessutom vara lite billigare att köpa.
CEP-strumpor utan fot verkar dessutom vara lite billigare att köpa.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 12:27Om man är på gränsen mellan två storlekar (CEP), vilken av dem skulle ni ta?
Om man är på gränsen mellan två storlekar (CEP), vilken av dem skulle ni ta?
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 16:40Jag hade valt den mindre. Annars försvinner väl själva grejen med dem.
Jag hade valt den mindre. Annars försvinner väl själva grejen med dem.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 17:03Har inte provat CEP men kan rekommendera 2xu som jag har hört av en kille som jobbade för CEP ska vara lika bra. Dom bäst jag har provat, har kört i över 1 år. Mycket mer kompression än övriga kompressionsockar jag har. Finns på Wiggle och startfitness fö
Har inte provat CEP men kan rekommendera 2xu som jag har hört av en kille som jobbade för CEP ska vara lika bra. Dom bäst jag har provat, har kört i över 1 år. Mycket mer kompression än övriga kompressionsockar jag har. Finns på Wiggle och startfitness fö