Quote from Mats Andersson on 26 September 2006, 22:42Jag hamnade snarare i The Twilight Zone, för en stund senare såg jag DiLeva köra en trist silverfärgad Volvo V70 vid Slussen 🙂
http://www.christerhedberg.se/2006/09/22/det-kanns-tryggt-att/
Jag hamnade snarare i The Twilight Zone, för en stund senare såg jag DiLeva köra en trist silverfärgad Volvo V70 vid Slussen 🙂
http://www.christerhedberg.se/2006/09/22/det-kanns-tryggt-att/
Quote from Lena O on 27 September 2006, 08:35ahhh "Livet är en appelsheeeen"
ahhh "Livet är en appelsheeeen"
Quote from Urban Nilsson on 27 September 2006, 19:52På söndag blir det böter om man cyklar mot rött. 1500:- Det trodde jag det alltid varit så.
På söndag blir det böter om man cyklar mot rött. 1500:- Det trodde jag det alltid varit så.
Quote from Fredrik Närenfors on 27 September 2006, 23:20Vad snackar du om? Är det nåt jag missat.
Kan man fotrografera cyklister som cyklar mot eneklriktat och sätta dit dom också 🙂
Vad snackar du om? Är det nåt jag missat.
Kan man fotrografera cyklister som cyklar mot eneklriktat och sätta dit dom också 🙂
Quote from Mats Andersson on 28 September 2006, 00:01Tuffare trafikregler över lag från månadsskiftet...
Tuffare trafikregler över lag från månadsskiftet...
Quote from Funbeat user on 28 September 2006, 09:04Tuffare regler eller tuffare tillämpning, eller tuffare påföljder?
Tuffare regler eller tuffare tillämpning, eller tuffare påföljder?
Quote from Mats Andersson on 28 September 2006, 10:26Alla tre om jag förstod det rätt på bilkörningskursen jag gick i veckan. Ganska rejölt mycket dyrare. Speciellt hårt skulle man kolla att alla sitter fastspända i bilar, speciellt barnen.
Alla tre om jag förstod det rätt på bilkörningskursen jag gick i veckan. Ganska rejölt mycket dyrare. Speciellt hårt skulle man kolla att alla sitter fastspända i bilar, speciellt barnen.
Quote from Ulf Stider on 28 September 2006, 11:46Bäst av allt är att det kostar 2500:- att inte spänna fast sitt barn och 1500:- att inte spänna fast sig själv. Har man ansvar för en annans liv och missköter det ska det kosta extra.
Bäst av allt är att det kostar 2500:- att inte spänna fast sitt barn och 1500:- att inte spänna fast sig själv. Har man ansvar för en annans liv och missköter det ska det kosta extra.
Quote from Hanna Boquist on 28 September 2006, 12:41>På söndag blir det böter om man cyklar mot rött. 1500:- Det trodde jag det alltid varit så.
Tror att det var 800 förut... Dvs det dubbla nu.
Då gäller det att börja planera bort rödljusen när man jonnar till jobbet...
>På söndag blir det böter om man cyklar mot rött. 1500:- Det trodde jag det alltid varit så.
Tror att det var 800 förut... Dvs det dubbla nu.
Då gäller det att börja planera bort rödljusen när man jonnar till jobbet...
Quote from Funbeat user on 28 September 2006, 12:42Men inget av det här var väl tillåtet förut heller?
Cia: Ja, man ska spänna fast sina barn, eller andras!
Men inget av det här var väl tillåtet förut heller?
Cia: Ja, man ska spänna fast sina barn, eller andras!