Quote from Guest on 9 February 2008, 19:15Januarinumret har en massa godbitar för den nybitne:
http://www.kadens.se/cldoc/827.htmDen ska jag köpa!
Januarinumret har en massa godbitar för den nybitne:
http://www.kadens.se/cldoc/827.htm
Den ska jag köpa!
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 19:25Man kan gå in på www.press-stop.se och köpa Tour:s Rennrad Markt 2008 för 85:- inkl. porto. Den är betydligt fylligare med 1600 cyklar och delar inför årets övningar.
Detta är den perfekta toalettlitteraturen!
Man kan gå in på http://www.press-stop.se och köpa Tour:s Rennrad Markt 2008 för 85:- inkl. porto. Den är betydligt fylligare med 1600 cyklar och delar inför årets övningar.
Detta är den perfekta toalettlitteraturen!
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 19:45Den är väl på tyska David?
Jag lägger inte ut 90 spänn på en tidning som jag inte förstår vad det står i... Eller tittar man bara på bilderna och dreglar?
Den är väl på tyska David?
Jag lägger inte ut 90 spänn på en tidning som jag inte förstår vad det står i... Eller tittar man bara på bilderna och dreglar?
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 19:46Babelfish kan hjälpa till med översättningen.
Babelfish kan hjälpa till med översättningen.
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 19:48Moahahaha!!! Kan inte du läsa högt för mig istället?
Moahahaha!!! Kan inte du läsa högt för mig istället?
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 19:50På toaletten? ? ?
På toaletten? ? ?
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 20:04Nej!!! I soffan skaföttes.
Allvarligt nu. När jag började cykla började jag även prenumerera på Kadens och jag slukade allt som stod i den med hull och hår men nu har jag sagt upp den för att jag tyckte den blev tråkig.
För att kolla om den va roligare
Nej!!! I soffan skaföttes.
Allvarligt nu. När jag började cykla började jag även prenumerera på Kadens och jag slukade allt som stod i den med hull och hår men nu har jag sagt upp den för att jag tyckte den blev tråkig.
För att kolla om den va roligare
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 20:15Tour:s Rennrad markt är Tyskt grundlig med massor av produkter som inte finns på Svenska marknaden och med adresser/siter.
Den innehåller lite måttningsexempel och annan info som kan vara nyttigt.
Dock är det på Tyska. Se det positivt, det kunde varit Ho
Tour:s Rennrad markt är Tyskt grundlig med massor av produkter som inte finns på Svenska marknaden och med adresser/siter.
Den innehåller lite måttningsexempel och annan info som kan vara nyttigt.
Dock är det på Tyska. Se det positivt, det kunde varit Ho
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 21:42Har själv prenumerat på tidningen kadens ett antal nummer. En trevlig tidning, men saknar artiklar för andra än montainbike rider och rena tävlingscyklister... har inte varit mycket för touring cyklisten där...
En annan trevlig tidning för cyklister är
Har själv prenumerat på tidningen kadens ett antal nummer. En trevlig tidning, men saknar artiklar för andra än montainbike rider och rena tävlingscyklister... har inte varit mycket för touring cyklisten där...
En annan trevlig tidning för cyklister är
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 21:43Jag tror att tidningen duger för mig som är "total-blåst" 😉
Och nej, tyska fixar inte jag heller....
Jag tror att tidningen duger för mig som är "total-blåst" 😉
Och nej, tyska fixar inte jag heller....