Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 21:51Kadens är jättebra när man är ny i branschen 😀 !!!!
www.cykla.se är adressen till tidningen Cykla.
Kadens är jättebra när man är ny i branschen 😀 !!!!
http://www.cykla.se är adressen till tidningen Cykla.
Quote from Bengt Askerfelt on 9 February 2008, 23:01Den där cykelguiden har jag köpt. Finns på Pressbyrån och 7-eleven bland annat
🙂
Den där cykelguiden har jag köpt. Finns på Pressbyrån och 7-eleven bland annat
🙂
Quote from Berit Bengtson on 10 February 2008, 10:59Jag håller med David
Sverige är sedan många år en del av EU, den gemensamma marknaden gäller även för cyklar.
I Tyskland är cykelmarknaden mångfalt större än den är i Sverige, därför är konkurrensen hårdare där och både utbudet och priserna bättre.Anne
Jag håller med David
Sverige är sedan många år en del av EU, den gemensamma marknaden gäller även för cyklar.
I Tyskland är cykelmarknaden mångfalt större än den är i Sverige, därför är konkurrensen hårdare där och både utbudet och priserna bättre.
Anne
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 06:50Tack för tipset Maria!
Jag sprang och köpte den direkt och den var utmärkt för en novis som mig!Redogör för vad de olika delarna på cykeln heter, vad man ska tänka på som nybörjare med träning, licenser och kost m.m. Perfekt!
Men nu vill jag lära mig m
Tack för tipset Maria!
Jag sprang och köpte den direkt och den var utmärkt för en novis som mig!
Redogör för vad de olika delarna på cykeln heter, vad man ska tänka på som nybörjare med träning, licenser och kost m.m. Perfekt!
Men nu vill jag lära mig m
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 11:21Huvudet på spiken vad gäller mig med Myra. Först Kadens, sen.... VADDÅ (när man inte kan tyska)?!?!
Huvudet på spiken vad gäller mig med Myra. Först Kadens, sen.... VADDÅ (när man inte kan tyska)?!?!
Quote from Bengt Askerfelt on 11 February 2008, 11:29Det måste väl finnas engelskspråkiga cykeltidningar?
Det måste väl finnas engelskspråkiga cykeltidningar?
Quote from Anders Wallerstedt on 11 February 2008, 12:53Är 🙂 prenumerant av Kadens, trevligt med en tidning på svenska.
CS är annars en trevlig tining, mest om protour. http://www.cyclesport.co.uk/
Är inte prenummerant längre, köper dock lösnummer ibland.
Är 🙂 prenumerant av Kadens, trevligt med en tidning på svenska.
CS är annars en trevlig tining, mest om protour. http://www.cyclesport.co.uk/
Är inte prenummerant längre, köper dock lösnummer ibland.
Quote from Ingemar Lindgren on 11 February 2008, 13:05Har inte heller hittat nagot bra nasta steg, oftast ar de europeiska tidningarna val specificerade: BARA protour, eller MTB, eller touring, eller... Men dar tycker jag funbeat och happymtb fyller glappet ganska bra! Kadens for en lagom folklig presentatio
Har inte heller hittat nagot bra nasta steg, oftast ar de europeiska tidningarna val specificerade: BARA protour, eller MTB, eller touring, eller... Men dar tycker jag funbeat och happymtb fyller glappet ganska bra! Kadens for en lagom folklig presentatio
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 14:09Engelska Cycling plus har bra tester i alla prisklasser och typer av grejor o cyklar.
Det finns även en drös med annonser-nätbutiker.
Enda tråkiga är deras cykelturer i Storbrittanien som tenderar att vara väl långtråkiga och utförliga.Sedan finns det A
Engelska Cycling plus har bra tester i alla prisklasser och typer av grejor o cyklar.
Det finns även en drös med annonser-nätbutiker.
Enda tråkiga är deras cykelturer i Storbrittanien som tenderar att vara väl långtråkiga och utförliga.
Sedan finns det A
Quote from Berit Bengtson on 11 February 2008, 19:22David P skrev:
> Engelska Cycling plus har bra tester i alla prisklasser och typer av grejor o cyklar.
Här håller jag INTE med David, jag har under flera år prenumererat på Cycling+ och de har under hela den tiden inte publicerat ett enda test.
Däremot en
David P skrev:
> Engelska Cycling plus har bra tester i alla prisklasser och typer av grejor o cyklar.
Här håller jag INTE med David, jag har under flera år prenumererat på Cycling+ och de har under hela den tiden inte publicerat ett enda test.
Däremot en