Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 09:23Man kan ju se det på ett annat sätt. De flesta skulle utan att blinka slänga ut en kvarts miljon på en bil, men tycker att en tiondel av det för en cykel är hutlöst. Har man valt att inte ha bil, eller inte super/spelar/reser så är det för de flesta helti
Man kan ju se det på ett annat sätt. De flesta skulle utan att blinka slänga ut en kvarts miljon på en bil, men tycker att en tiondel av det för en cykel är hutlöst. Har man valt att inte ha bil, eller inte super/spelar/reser så är det för de flesta helti
Quote from Fredrik Närenfors on 17 February 2008, 09:29Helt rätt Rasmus.
Helt rätt Rasmus.
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 22:38Jo, jag kan förstå dem som lägger pengar då man har det som enda hobby, och om man även har de pengarna...
För att inte trådarna skall spreta iväg allt för mycket här så var väl dels tanken, Var ligger prisnivån där man får mest för pengarna?
Köper man
Jo, jag kan förstå dem som lägger pengar då man har det som enda hobby, och om man även har de pengarna...
För att inte trådarna skall spreta iväg allt för mycket här så var väl dels tanken, Var ligger prisnivån där man får mest för pengarna?
Köper man
Quote from Lena O on 17 February 2008, 23:01"Har man valt att inte ha bil, eller inte super/spelar/reser så är det för de flesta heltidsarbetande inget svårt alls att unna sig en hoj för 30 papp"
Jag skulle säga ist. Har man valt att inte ha bil, hus, barn och inte super,rökar, spelar." Först då s
"Har man valt att inte ha bil, eller inte super/spelar/reser så är det för de flesta heltidsarbetande inget svårt alls att unna sig en hoj för 30 papp"
Jag skulle säga ist. Har man valt att inte ha bil, hus, barn och inte super,rökar, spelar." Först då s
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 02:00Jag har aldrig haft problem med danska eller norska. Norska eftersom jag är uppväxt med norsk TV. Bott så nära Norge att jag sett nästan lika mycket på norskt som på svenskt. Danska eftersom det är som norska fast med annat uttal, men också för att de äld
Jag har aldrig haft problem med danska eller norska. Norska eftersom jag är uppväxt med norsk TV. Bott så nära Norge att jag sett nästan lika mycket på norskt som på svenskt. Danska eftersom det är som norska fast med annat uttal, men också för att de äld
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 10:06Välja och välja ...
Vi har bil nu och la definitivt inte ngn kvartsmiljon utan att blinka på den. Men bilen har blivit nästan nödvändig, trist men sant. Hade vi haft den förra året hade det nog blivit Tjejvättern för mig också ...
Min ekonomi är inte bar
Välja och välja ...
Vi har bil nu och la definitivt inte ngn kvartsmiljon utan att blinka på den. Men bilen har blivit nästan nödvändig, trist men sant. Hade vi haft den förra året hade det nog blivit Tjejvättern för mig också ...
Min ekonomi är inte bar
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 10:11LingLing: Sälj bilen och köp två cyklar.
LingLing: Sälj bilen och köp två cyklar.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 14:48😀
Vi har några stycken redan fast ett antal är i kategorin "skrotcykel" eller citybikes, lämpliga ickestöldbegärliga cyklar för nyttocyklande, och så Sonens lilla cykel - men barnen är än så länge väl små för att flytta sig själva på cykel överallt och
😀
Vi har några stycken redan fast ett antal är i kategorin "skrotcykel" eller citybikes, lämpliga ickestöldbegärliga cyklar för nyttocyklande, och så Sonens lilla cykel - men barnen är än så länge väl små för att flytta sig själva på cykel överallt och