Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 19:35HåkanC: Det är svårt att testa cyklar utan personligt tyckande.
Man kan inte testa en cykel på ett lab för människor är olika och med olika smak, vikt, fysik, kunskap och ändamål.
Samma sak när man sätter ihop en cykel ex. det finns Wing, ergo, anatomisk
HåkanC: Det är svårt att testa cyklar utan personligt tyckande.
Man kan inte testa en cykel på ett lab för människor är olika och med olika smak, vikt, fysik, kunskap och ändamål.
Samma sak när man sätter ihop en cykel ex. det finns Wing, ergo, anatomisk
Quote from ellen olsson on 12 February 2008, 21:53Några punkter:
- Ingen tidning är bra på allt. Ingen tidning har alltid "rätt".
- Kadens är rätt kass. Jag förvånas varje gång över hur lite tidningen innehåller. Jag har ännu inte läst någon cykeltidning som är sämre om man undantar "skämtet" Cykla.
- C
Några punkter:
- Ingen tidning är bra på allt. Ingen tidning har alltid "rätt".
- Kadens är rätt kass. Jag förvånas varje gång över hur lite tidningen innehåller. Jag har ännu inte läst någon cykeltidning som är sämre om man undantar "skämtet" Cykla.
- C
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 23:36Angående cykeltidningar, så är urvalet ohyggligt begränsat om man vill läsa på svenska.
Sträcker man sig till engelska finns det nog ett antal till, men till vilka priser!? 100 spänn för ett nummer är ungefär vad många utländska tidningar kostar hos exem
Angående cykeltidningar, så är urvalet ohyggligt begränsat om man vill läsa på svenska.
Sträcker man sig till engelska finns det nog ett antal till, men till vilka priser!? 100 spänn för ett nummer är ungefär vad många utländska tidningar kostar hos exem
Quote from ellen olsson on 13 February 2008, 06:54> Övriga språk är bara att glömma för min del. Om Granlund är en fena på massa olika språk är det bara att gratulera!
Det är jag absolut inte men franska går bra, förutom svenska, norska, danska och engelska.
> Övriga språk är bara att glömma för min del. Om Granlund är en fena på massa olika språk är det bara att gratulera!
Det är jag absolut inte men franska går bra, förutom svenska, norska, danska och engelska.
Quote from Lena O on 13 February 2008, 07:23!Svenska, Norska & Danska"?? är inte de 2 sistnämnda bara dialekter? 😉
!Svenska, Norska & Danska"?? är inte de 2 sistnämnda bara dialekter? 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 11:12*host*
*host*
Quote from Christian Wahlberg on 13 February 2008, 15:37Gary, det stämmer bra det, precis som engelskan är en pidgin form av germanska språk som uppstod när fransmännen tog över ön 🙂
Gary, det stämmer bra det, precis som engelskan är en pidgin form av germanska språk som uppstod när fransmännen tog över ön 🙂
Quote from Lena O on 13 February 2008, 15:44hehe, de första 5 orden var bra ... sedan ballar det ur 😉
gemaniska säga du ... hmmm
Förstår du en fransman eller en tysk på din skolengelska utan att ha läst någon av de 2 språken 😉
hehe, de första 5 orden var bra ... sedan ballar det ur 😉
gemaniska säga du ... hmmm
Förstår du en fransman eller en tysk på din skolengelska utan att ha läst någon av de 2 språken 😉
Quote from Elias Engqvist on 13 February 2008, 15:47Förstår du en dansk Gary? 🙂
Förstår du en dansk Gary? 🙂
Quote from Lena O on 13 February 2008, 15:52Christer: om de prata tillräckligt långsamt, ta gröten ur halsen och stoppa en babelfisk i örat ja! 🙂
Christer: om de prata tillräckligt långsamt, ta gröten ur halsen och stoppa en babelfisk i örat ja! 🙂