Quote from Funbeat user on 15 June 2007, 18:33"Danskarna har en mer liberal syn på livet och alla regler."
Danmark ligger närmare Preussen om man säger ...
"Danskarna har en mer liberal syn på livet och alla regler."
Danmark ligger närmare Preussen om man säger ...
Quote from Funbeat user on 15 June 2007, 18:55Preussare är inte så poppis i Danmark efter den 9 april-40.
För övrigt tar man gärna en bajer.
Preussare är inte så poppis i Danmark efter den 9 april-40.
För övrigt tar man gärna en bajer.
Quote from Hanna Boquist on 16 June 2007, 21:22"Tävlingströjor är till för tävlingar."
Därför, billigare klubbtröjor för träning. Om nu klubben har sånt. Men klubben vill väl synas även den?
...och vart tog alla vägen som cyklar utan hjälm? Helt plötsligt verkar alla var hjälmpositiva 😀
Var det så
"Tävlingströjor är till för tävlingar."
Därför, billigare klubbtröjor för träning. Om nu klubben har sånt. Men klubben vill väl synas även den?
...och vart tog alla vägen som cyklar utan hjälm? Helt plötsligt verkar alla var hjälmpositiva 😀
Var det så
Quote from Funbeat user on 16 June 2007, 22:28Javisst vill klubben synas, men den vill nog inte betala för 5-6 kortärm tröjor, 2-3 långärm, 2 vinterjackor och ett par västar vart annat år om man byter sponsorer.
Det är till mig som kör året runt.Med ett antal andra cyklister också blir den summan s
Javisst vill klubben synas, men den vill nog inte betala för 5-6 kortärm tröjor, 2-3 långärm, 2 vinterjackor och ett par västar vart annat år om man byter sponsorer.
Det är till mig som kör året runt.
Med ett antal andra cyklister också blir den summan s
Quote from Emma Sjöberg on 18 June 2007, 10:17Alltså jag vaet inte rikigt men... jag har EN ny klubbtröja.. sen har jag massor av andra.. jag väljer med omsorg när jag ska använda min nya fina tröja som gör mej stolt... För på tävling finns inget annat att köra i ju!!
klart man vill ge klubben uppm
Alltså jag vaet inte rikigt men... jag har EN ny klubbtröja.. sen har jag massor av andra.. jag väljer med omsorg när jag ska använda min nya fina tröja som gör mej stolt... För på tävling finns inget annat att köra i ju!!
klart man vill ge klubben uppm
Quote from Lena O on 18 June 2007, 10:30Under VR såg jag två killar cyklande ihop, i ganska lugn tempo.
En åkte utan hjälm! Och hade ingen hjälm med sig heller (#)
Under VR såg jag två killar cyklande ihop, i ganska lugn tempo.
En åkte utan hjälm! Och hade ingen hjälm med sig heller (#)
Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 10:38Jag kör i klubbtröja/tempodräkt i de officiella sammanhangen och i andra tröjor efter väder o vind på träning.
På Vättern var det medlemmar som körde i andra tröjor och det är ok för mig.
Du bodde med två stycken. . .
Jag kör i klubbtröja/tempodräkt i de officiella sammanhangen och i andra tröjor efter väder o vind på träning.
På Vättern var det medlemmar som körde i andra tröjor och det är ok för mig.
Du bodde med två stycken. . .
Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 10:39Ang VR: Jag såg en man som tagit av sig hjälmen och satt fast den på pakethållaren. Han såg inte ut att behöva någon...
Ang VR: Jag såg en man som tagit av sig hjälmen och satt fast den på pakethållaren. Han såg inte ut att behöva någon...
Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 10:40Det får man väl inte? Har liksom ett inne av att jag läst om det i reglerna för Tjejvättern iaf - men har ngn blivit avlyft för att h*n cyklat utan hjälm någon gång?
Det får man väl inte? Har liksom ett inne av att jag läst om det i reglerna för Tjejvättern iaf - men har ngn blivit avlyft för att h*n cyklat utan hjälm någon gång?
Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 10:55Lingling;
De kan möjligtvis diskvalificera dig så du inte har någon sluttid och plocka av dig nummerlappen.De kan inte "plocka dig av banan". Det är allmänna vägar.
Lingling;
De kan möjligtvis diskvalificera dig så du inte har någon sluttid och plocka av dig nummerlappen.
De kan inte "plocka dig av banan". Det är allmänna vägar.