Quote from Funbeat user on 30 June 2007, 13:55Hej på er.
Undrar vart hjälmfrågan försvan. Eller är det krav på hjälm, när man simmar i ån?
Klart man har hjälm när man tränar/tävlar. Men jag får erkänna att till vardags så har jag det inte. Dumt? Ja!
Däremot kan jag inte hålla med om att det är lik
Hej på er.
Undrar vart hjälmfrågan försvan. Eller är det krav på hjälm, när man simmar i ån?
Klart man har hjälm när man tränar/tävlar. Men jag får erkänna att till vardags så har jag det inte. Dumt? Ja!
Däremot kan jag inte hålla med om att det är lik
Quote from Jan Lundquist on 30 June 2007, 14:01Nej, och när du står still och väntar på grönt ljus och kan bli påkörd av en bil så behövs väl inte hjälmen heller 😉
Nej, och när du står still och väntar på grönt ljus och kan bli påkörd av en bil så behövs väl inte hjälmen heller 😉
Quote from Johan Fylke on 30 June 2007, 18:40Trottoaren är lika hård i alla hastigheter
Trottoaren är lika hård i alla hastigheter
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 11:16Hej på er.
Jamen, jag skrev ju att det var dumt att inte ha hjälm på och vist kan det störta en 747 eller varför inte en Jas, det har ju hänt. Men det jag menar är att när jag tränar/tävlar går det lite fortare och det är lite fler runt om kring mig än
Hej på er.
Jamen, jag skrev ju att det var dumt att inte ha hjälm på och vist kan det störta en 747 eller varför inte en Jas, det har ju hänt. Men det jag menar är att när jag tränar/tävlar går det lite fortare och det är lite fler runt om kring mig än
Quote from Mats Andersson on 1 July 2007, 15:38Hehe. Ja du, den bilden fick mig att fnissa en hel del. 🙂
Hehe. Ja du, den bilden fick mig att fnissa en hel del. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 17:37Tja för mig är det omvänt, när jag cyklar till jobbet eller in till stan en sväng är det mer folk omkring än om jag vänder cykeln ut på en tur på landet.
Jag var på väg att lämna hjälmen hemma (skäms!) häromkvällen när jag skulle på bio (mkt nog i salong
Tja för mig är det omvänt, när jag cyklar till jobbet eller in till stan en sväng är det mer folk omkring än om jag vänder cykeln ut på en tur på landet.
Jag var på väg att lämna hjälmen hemma (skäms!) häromkvällen när jag skulle på bio (mkt nog i salong
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 18:24Var inte trollet hemma med barnen?
Var inte trollet hemma med barnen?
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 19:14Trollet är inombords 😀 alla leda frestelser ...
Trollet är inombords 😀 alla leda frestelser ...
Quote from Funbeat user on 2 July 2007, 12:45Veronika Andreasson som blev påkörd innan damernas tempolopp på SM, stämmer det att hon cyklade utan hjälm vid tillfället?
Veronika Andreasson som blev påkörd innan damernas tempolopp på SM, stämmer det att hon cyklade utan hjälm vid tillfället?
Quote from Johan Fylke on 2 July 2007, 12:53ja det stämmer att hon inte hade hjälm och hon körde tydligen över korsningen när det visade gult på väg till rött.
ja det stämmer att hon inte hade hjälm och hon körde tydligen över korsningen när det visade gult på väg till rött.