Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 16:00Hej.
"Det viktiga är i alla fall att man alltid använder hjälm. Det är ju samma sak som att alltid använda bilbälte eller att alltid blinka när man ska svänga. Det går automatiskt och inget som jag tänker på. För att inte göra det så måste jag ta ett akt
Hej.
"Det viktiga är i alla fall att man alltid använder hjälm. Det är ju samma sak som att alltid använda bilbälte eller att alltid blinka när man ska svänga. Det går automatiskt och inget som jag tänker på. För att inte göra det så måste jag ta ett akt
Quote from Jan Lundquist on 4 July 2007, 16:29Vem ska man skylla på då om man råkar ut för, säg, en cykelolycka och inte räknat med det för att man är på väg till jobbet (#)...
Alltså för en som aldrig bär hjälm för att dom liksom inte kommit över tröskeln är det en sak. Men jag tycker att det är ko
Vem ska man skylla på då om man råkar ut för, säg, en cykelolycka och inte räknat med det för att man är på väg till jobbet (#)...
Alltså för en som aldrig bär hjälm för att dom liksom inte kommit över tröskeln är det en sak. Men jag tycker att det är ko
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 16:34Hej och tack för den!
"Alltså för en som aldrig bär hjälm för att dom liksom inte kommit över tröskeln är det en sak. Men jag tycker att det är korkat att ha hjälm i vissa fall men inte i andra"
P.
Hej och tack för den!
"Alltså för en som aldrig bär hjälm för att dom liksom inte kommit över tröskeln är det en sak. Men jag tycker att det är korkat att ha hjälm i vissa fall men inte i andra"
P.
Quote from Jan Lundquist on 4 July 2007, 17:00Varsågod, den bjuder jag på.
Varsågod, den bjuder jag på.
Quote from Lotta W on 4 July 2007, 17:23"Man ska använda bältet när det gör nytta och ta av det när det är i vägen tex vid parkering/backar med fordonet. "
Vad för bilbälte har du egentligen? Riktigt tajt rallyvariant? 😉
Jag har aldrig upplevt det som något hinder själv, nämligen.F ö cyklar
"Man ska använda bältet när det gör nytta och ta av det när det är i vägen tex vid parkering/backar med fordonet. "
Vad för bilbälte har du egentligen? Riktigt tajt rallyvariant? 😉
Jag har aldrig upplevt det som något hinder själv, nämligen.
F ö cyklar
Quote from Jan Lundquist on 5 July 2007, 22:27I wish someone would bring me on his sailboat for four weeks 😉
I wish someone would bring me on his sailboat for four weeks 😉
Quote from Ebba Johansson on 5 July 2007, 22:31jag kan inte hjälpa det men jag känner mig otroligt fånig när jag använder min hjälm när jag sitter på gamla hederliga cresenten från tidiga 30 tal. Därför så slarvas det emellanåt, MEN jag skulle inte sätta mig på racern utan hjälm, lite dubbelmoral för
jag kan inte hjälpa det men jag känner mig otroligt fånig när jag använder min hjälm när jag sitter på gamla hederliga cresenten från tidiga 30 tal. Därför så slarvas det emellanåt, MEN jag skulle inte sätta mig på racern utan hjälm, lite dubbelmoral för
Quote from Funbeat user on 6 July 2007, 01:01Mycket med hur det var när man var barn man minns som barn idag inte verkar får göra, eller är det bara jag som minns det så?
Mycket med hur det var när man var barn man minns som barn idag inte verkar får göra, eller är det bara jag som minns det så?
Quote from Jan Lundquist on 6 July 2007, 07:41Jodå, när jag var barn var det inte farligt att vara lös i baksätet som tre-åring tillsammans med en stor schäfer 🙂
Jodå, när jag var barn var det inte farligt att vara lös i baksätet som tre-åring tillsammans med en stor schäfer 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2007, 09:32Det där känner jag igen - och vad sägs om sju barn och två vuxna i en R4?
Vår hund föredrog annars att sitta framme vid min mors fötter och stjäla friskluften ...
Det där känner jag igen - och vad sägs om sju barn och två vuxna i en R4?
Vår hund föredrog annars att sitta framme vid min mors fötter och stjäla friskluften ...