Quote from Camilla Höög on 2 July 2007, 13:07Det är tråkigt att det ska krävas såna här allvarliga olycker för att öppna ögonen på folk!
Från Coltings blogg:
"är dessa cyklister redan dumma i huvudet eller har de bara en stark längtan att bli det?"Det är som sagt väldigt tråkigt när det händer, m
Det är tråkigt att det ska krävas såna här allvarliga olycker för att öppna ögonen på folk!
Från Coltings blogg:
"är dessa cyklister redan dumma i huvudet eller har de bara en stark längtan att bli det?"
Det är som sagt väldigt tråkigt när det händer, m
Quote from Emma Sjöberg on 2 July 2007, 13:56Makalöst..
Eller??
Själv slarvar jag som faan när jag tar cykeln till konsum för att handla, eller pendla till jobbet.. men aldrig på racern.. hur kommer det sig? Jag är inte rädd om frisyren eller nåt.. det bara bliiiiiir så .. Man är totalt genompucka
Makalöst..
Eller??
Själv slarvar jag som faan när jag tar cykeln till konsum för att handla, eller pendla till jobbet.. men aldrig på racern.. hur kommer det sig? Jag är inte rädd om frisyren eller nåt.. det bara bliiiiiir så .. Man är totalt genompucka
Quote from Funbeat user on 2 July 2007, 19:36Det är tragiskt om Veronica får men av denna smällen,.
Jag sover med överlevnadsdräkt, fallskärm, tempohjälm och säkerhetsbälte.
Vem vet vad som händer och när man tar sista resan med Fonus till Pålsjögrillen?
Jag har själv tidigare kört i många år uta
Det är tragiskt om Veronica får men av denna smällen,.
Jag sover med överlevnadsdräkt, fallskärm, tempohjälm och säkerhetsbälte.
Vem vet vad som händer och när man tar sista resan med Fonus till Pålsjögrillen?
Jag har själv tidigare kört i många år uta
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 11:18Jag har en halvbakt teori; att när man är på väg till jobbet eller affären har man ofta väääldigt bråttom och samtidigt tänker man på helt andra saker än var man är - mao kanske olycksrisken är större? Än på tävlingar och träning?
Jag har en halvbakt teori; att när man är på väg till jobbet eller affären har man ofta väääldigt bråttom och samtidigt tänker man på helt andra saker än var man är - mao kanske olycksrisken är större? Än på tävlingar och träning?
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 16:01Hej.
"att när man är på väg till jobbet eller affären har man ofta väääldigt bråttom och samtidigt tänker man på helt andra saker än var man är - mao kanske olycksrisken är större? Än på tävlingar och träning? "
Ja det var en intressant teori och visst
Hej.
"att när man är på väg till jobbet eller affären har man ofta väääldigt bråttom och samtidigt tänker man på helt andra saker än var man är - mao kanske olycksrisken är större? Än på tävlingar och träning? "
Ja det var en intressant teori och visst
Quote from Funbeat user on 3 July 2007, 18:20Jag menade inte att man just _glömde_ hjälmen iofs ...
Jag menade inte att man just _glömde_ hjälmen iofs ...
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 08:11Om man spinner vidare på det, borde man inte ha en säkrare hjälm när man cyklar till jobb o affär? Typ Skate hjälm? Jag menar då spelar ju inte vindmotståndet någon roll? Eller är det så att ni som kör med hjälm (använder hjälm själv bara på träning/tävli
Om man spinner vidare på det, borde man inte ha en säkrare hjälm när man cyklar till jobb o affär? Typ Skate hjälm? Jag menar då spelar ju inte vindmotståndet någon roll? Eller är det så att ni som kör med hjälm (använder hjälm själv bara på träning/tävli
Quote from Camilla Höög on 4 July 2007, 08:35Spelar inte vindmotståndet någon roll då? Det spelar ju alltid roll.
Skatehjälmar är bra mycket sämre än cykelhjälmar när det gäller att skydda eftersom det inte ställs alls samma krav på dem.På träning borde man väl om någon gång ha en hjälm med högt v
Spelar inte vindmotståndet någon roll då? Det spelar ju alltid roll.
Skatehjälmar är bra mycket sämre än cykelhjälmar när det gäller att skydda eftersom det inte ställs alls samma krav på dem.
På träning borde man väl om någon gång ha en hjälm med högt v
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 09:02Bra fråga - jag har ingen skatehjälm hemma på lager och bara antar att cykelhjälm är det man använder när man cyklar ...
Bra fråga - jag har ingen skatehjälm hemma på lager och bara antar att cykelhjälm är det man använder när man cyklar ...
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 15:56Se nedan.
P.
Se nedan.
P.