Quote from Tommy Persson on 26 September 2008, 15:10Gör du det?
Gör du det?
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 15:15Jag bor på landet och där löser vi saker o ting på ett ändamålsenligt sätt.
Jag bor på landet och där löser vi saker o ting på ett ändamålsenligt sätt.
Quote from Tommy Persson on 26 September 2008, 15:21🙂 Tack för tipset!
🙂 Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 16:07Lavo carwash har bra självtvättar som är billiga och under tak. Finns i Solna och i Haninge. http://www.lavo.se/sjalvtvattar.html
Lavo carwash har bra självtvättar som är billiga och under tak. Finns i Solna och i Haninge. http://www.lavo.se/sjalvtvattar.html
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 07:15För att bli av med vattenlöslig avfettning, är det väl bara åka till en gör-det-själv-hall (typ OK/Q8) och hälla ut i en tvätthall?! Inte behöver man väl hyra en hall för det?
För att bli av med vattenlöslig avfettning, är det väl bara åka till en gör-det-själv-hall (typ OK/Q8) och hälla ut i en tvätthall?! Inte behöver man väl hyra en hall för det?
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 07:37Det är inte så säkert att macken vill ta hand om ditt avfall utan betalning.
Det är inte så säkert att macken vill ta hand om ditt avfall utan betalning.
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 08:22Om man vaxar hojen någorlunda ofta räcker det att tvätta den med bara vatten och en svamp.
Läste ett tips att lägga kedjan i koncentrerad citron och skölja med vatten, tänkte prova det.
Om man vaxar hojen någorlunda ofta räcker det att tvätta den med bara vatten och en svamp.
Läste ett tips att lägga kedjan i koncentrerad citron och skölja med vatten, tänkte prova det.
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 10:38Det finns många mackar som har återvinningscentraler där man kan lämna gamla färger, sparyburkar, spillolja m.m. Där borde man väl även kunna lämna avfettning?
Det finns många mackar som har återvinningscentraler där man kan lämna gamla färger, sparyburkar, spillolja m.m. Där borde man väl även kunna lämna avfettning?
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 22:07Senast jag var på OK´s Gör det själv hall så fanns det ingen vakt vid dörren.
Senast jag var på OK´s Gör det själv hall så fanns det ingen vakt vid dörren.
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 03:35Behövs inte eftersom de föesta mackar har övervakningskamera.
Behövs inte eftersom de föesta mackar har övervakningskamera.