Quote from Ingemar Lindgren on 29 September 2008, 10:55Testade både burk-och-skak-rengöring av kedja samt rengöring av monterad kedja i helgen (det blev så i och med att MTB-kedjan inte har snabblås...). Tycker att resultatet blev lika bra i båda fallen, skillnaden är bara att burkmetoden går väl lite snabbar
Testade både burk-och-skak-rengöring av kedja samt rengöring av monterad kedja i helgen (det blev så i och med att MTB-kedjan inte har snabblås...). Tycker att resultatet blev lika bra i båda fallen, skillnaden är bara att burkmetoden går väl lite snabbar
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 11:12Pulvertvättmedel som man använder till tvättmaskinen är helt oslagbart för drivlinan. Iaf för mig funkar det mycket bättre än diskmedel o bioavfettning. Och det eviga gisslet med sunkiga gråvita styrlindor avhjälpte jag idag med tandkräm 😀 !! Funkade ski
Pulvertvättmedel som man använder till tvättmaskinen är helt oslagbart för drivlinan. Iaf för mig funkar det mycket bättre än diskmedel o bioavfettning. Och det eviga gisslet med sunkiga gråvita styrlindor avhjälpte jag idag med tandkräm 😀 !! Funkade ski
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 12:31White Power!
White Power!
Quote from ellen olsson on 29 September 2008, 19:18Vroomen White Design heter det väl...? 😉
Vroomen White Design heter det väl...? 😉