Quote from Jonas Täng on 4 May 2009, 22:04🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Det där tycker jag mig hört förut, eller åtminstone andemeningen i orden både vid diskussion av semesterplaner (modell: tältat har jag gjort tillräckligt i tjänsten!) och träningspass. Jodå, jag känner vackertväde
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Det där tycker jag mig hört förut, eller åtminstone andemeningen i orden både vid diskussion av semesterplaner (modell: tältat har jag gjort tillräckligt i tjänsten!) och träningspass. Jodå, jag känner vackertväde
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 23:03Cykling är min hobby och den är till för att underhålla mig. Ifall det inte roar mig att cykla en regnig dag så finns det finns andra sysselsättningar att ta itu med.
Alla har naturligtvis full frihet att cykla i regn. Tipsen ovan är bra.
Cykling är min hobby och den är till för att underhålla mig. Ifall det inte roar mig att cykla en regnig dag så finns det finns andra sysselsättningar att ta itu med.
Alla har naturligtvis full frihet att cykla i regn. Tipsen ovan är bra.
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 23:09Alla 10 smiley-gubbarna... Jag cyklar när jag känner för det. Har jag bestämt mig för att cykla kommer inget väder i mellan. Men så har jag ju bara cyklat "seriöst" i ett år, så jag anser att jag bör härdas.
Alla 10 smiley-gubbarna... Jag cyklar när jag känner för det. Har jag bestämt mig för att cykla kommer inget väder i mellan. Men så har jag ju bara cyklat "seriöst" i ett år, så jag anser att jag bör härdas.
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 10:29Hej på er.
"Det där tycker jag mig hört förut, eller åtminstone andemeningen i orden både vid diskussion av semesterplaner (modell: tältat har jag gjort tillräckligt i tjänsten!) och träningspass."
Ja vi är ett läbbigt släkte vi "solskenscyklister"
Hej på er.
"Det där tycker jag mig hört förut, eller åtminstone andemeningen i orden både vid diskussion av semesterplaner (modell: tältat har jag gjort tillräckligt i tjänsten!) och träningspass."
Ja vi är ett läbbigt släkte vi "solskenscyklister"
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 15:51Kul jobb du verkar ha P (t+)
Hur får man ett sådant, jag hade gärna bytt mitt trista kontorsjobb mot lite frisk luft .
Kul jobb du verkar ha P (t+)
Hur får man ett sådant, jag hade gärna bytt mitt trista kontorsjobb mot lite frisk luft .
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 16:29Malaj 113 Bom
Malaj 113 Bom
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 17:00Hej Nisse.
"Kul jobb du verkar ha P"
Ja visst är det det och inte så lätt att få numera. Men hur går det till då.
1. Mönstra och klara de krav som ställs där.
2. Genomföra VPL, med mer än godkänt resultat.
3. Söka och hoppas att man kommer in på YOK ut
Hej Nisse.
"Kul jobb du verkar ha P"
Ja visst är det det och inte så lätt att få numera. Men hur går det till då.
1. Mönstra och klara de krav som ställs där.
2. Genomföra VPL, med mer än godkänt resultat.
3. Söka och hoppas att man kommer in på YOK ut
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 11:29Helt ovidkommande men jag sökte och kom in på FOK/YOK i slutet av 80-talet men tackade nej i sista stund (efter mycket ångest och funderande).
Jag undrar ganska ofta hur mitt liv sett ut idag om jag valt att gå den vägen istället för den väg det i slutän
Helt ovidkommande men jag sökte och kom in på FOK/YOK i slutet av 80-talet men tackade nej i sista stund (efter mycket ångest och funderande).
Jag undrar ganska ofta hur mitt liv sett ut idag om jag valt att gå den vägen istället för den väg det i slutän
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 11:36Hej Tomas.
Jag har en "vildman" som jag kan ha på min finuniform. Fick den efter det att I20 lades ner.
Och ja vem vet kanske jag ståt framför dig eller bakom någon gång, vem vet.
Och vem vet var du skulle vara nu om du fortast. Kanske på en litet varm
Hej Tomas.
Jag har en "vildman" som jag kan ha på min finuniform. Fick den efter det att I20 lades ner.
Och ja vem vet kanske jag ståt framför dig eller bakom någon gång, vem vet.
Och vem vet var du skulle vara nu om du fortast. Kanske på en litet varm
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:16Enda nackdelen med regn är att man blir blöt, men de blir man iofs när det är varmt oxå 🙂
Enda nackdelen med regn är att man blir blöt, men de blir man iofs när det är varmt oxå 🙂