Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 17:17Massor av bra tips, men i det här fallet är det Tommy som har svaret. TS tar i när hon cyklar MTB men tar inte i när hon cyklar racer. Varför?
Massor av bra tips, men i det här fallet är det Tommy som har svaret. TS tar i när hon cyklar MTB men tar inte i när hon cyklar racer. Varför?
Quote from j sollerman on 5 June 2011, 18:57Sikta på 4mil i timmen så vinner du nog lite medaljer på sm
Sikta på 4mil i timmen så vinner du nog lite medaljer på sm
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 22:44Tack för alla tips:D
Köpte cykeldator. Team sportias billigaste. Löjligt svår att montera på min cykel. Träningen gick som en dans. Försökte ligga över 30km/h men lyckades ganska sällan. Kul var det i alla fall och jag känner att jag har väldigt mycket a
Tack för alla tips:D
Köpte cykeldator. Team sportias billigaste. Löjligt svår att montera på min cykel. Träningen gick som en dans. Försökte ligga över 30km/h men lyckades ganska sällan. Kul var det i alla fall och jag känner att jag har väldigt mycket a
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 22:51Man kan få upp bra hastighet på en mountainbike också men det är som du skriver. Man får jobba mycket för de extra minuterna man tjänar.
Jag har en 6-milsrunda som jag kör ibland. Med min cross (flatbar, "vanliga däck", framdämpning och tung som ett ..)
Man kan få upp bra hastighet på en mountainbike också men det är som du skriver. Man får jobba mycket för de extra minuterna man tjänar.
Jag har en 6-milsrunda som jag kör ibland. Med min cross (flatbar, "vanliga däck", framdämpning och tung som ett ..)
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 00:20Faan vad folk ljuger, 😉
Dom ställer in cykelhjulsdiametern som en annan skulle ställa in klockan på japansk tid,Ser skibra ut men inget stämmer. :@
Faan vad folk ljuger, 😉
Dom ställer in cykelhjulsdiametern som en annan skulle ställa in klockan på japansk tid,
Ser skibra ut men inget stämmer. :@
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 00:31Edit i ny ruta.
Har en ganska flack runda som jag nog kan bränna i över 30km/t i ca4-5 mil.
Fast en sådan runda tycker jag inte räknas mentalt utan att det finns backar som svider lite.
Men har jag inte snittat över 30 till hösten så tar jag den flacka
Edit i ny ruta.
Har en ganska flack runda som jag nog kan bränna i över 30km/t i ca4-5 mil.
Fast en sådan runda tycker jag inte räknas mentalt utan att det finns backar som svider lite.
Men har jag inte snittat över 30 till hösten så tar jag den flacka
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 08:20Ska man inte ha maxdiameter?
Ska man inte ha maxdiameter?
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 09:46Garmin bryr sig inte om hjuldiametern.
Garmin bryr sig inte om hjuldiametern.
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 10:46Beror på hur man väljer i setup
Beror på hur man väljer i setup
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 11:30Du menar att miles inte är det samma som mil??! 😉
Du menar att miles inte är det samma som mil??! 😉