Quote from Lena O on 8 May 2010, 07:57Cykla ensam: Håll er till höger och lyssna på vad ni vill tycker jag.
Bli ni säkare cyklist med tillgång till hörsel än utan är du förmoligen inte en säker cyklist från början.
Cykla i grupp: inga hörlura. Men en grupp medcyklister runt omkring sig så mås
Cykla ensam: Håll er till höger och lyssna på vad ni vill tycker jag.
Bli ni säkare cyklist med tillgång till hörsel än utan är du förmoligen inte en säker cyklist från början.
Cykla i grupp: inga hörlura. Men en grupp medcyklister runt omkring sig så mås
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 08:30"Bli ni säkare cyklist med tillgång till hörsel än utan är du förmoligen inte en säker cyklist från början."
Det var ett väldigt bra uttalande. Imponerande.
"Bli ni säkare cyklist med tillgång till hörsel än utan är du förmoligen inte en säker cyklist från början."
Det var ett väldigt bra uttalande. Imponerande.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 08:51"Bli ni säkare cyklist med tillgång till hörsel än utan är du förmoligen inte en säker cyklist från början."
Utveckla gärna dumheten och förklara på vilket sätt det inte skulle vara säkrare att även höra omgivningen.
Skiljer sig hörseln från alla andra
"Bli ni säkare cyklist med tillgång till hörsel än utan är du förmoligen inte en säker cyklist från början."
Utveckla gärna dumheten och förklara på vilket sätt det inte skulle vara säkrare att även höra omgivningen.
Skiljer sig hörseln från alla andra
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:43Cykla ensam = alltid musik
Cykla i sällskap = aldrig musikMen var o en blir salig på sin sak.
Cykla ensam = alltid musik
Cykla i sällskap = aldrig musik
Men var o en blir salig på sin sak.
Quote from Kerstin Söderquist on 8 May 2010, 09:50v använder jag bara ena örat musik o den andra till trafiken. samtidigt tänker jag på mina idoler i cyklingen:D
v använder jag bara ena örat musik o den andra till trafiken. samtidigt tänker jag på mina idoler i cyklingen:D
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 10:23Håller med: cykla i grupp - inte musik, cykla ensam-musik. Men inte om det är vindstilla och fåglarna kvittrar! Blir det mycket trafik kan man stänga av tillfälligt om man känner sig osäker..
Håller med: cykla i grupp - inte musik, cykla ensam-musik. Men inte om det är vindstilla och fåglarna kvittrar! Blir det mycket trafik kan man stänga av tillfälligt om man känner sig osäker..
Quote from Lena O on 8 May 2010, 10:31Utveckla gärna dumheten?
nä (saknar en mittfinger smiley)
Utveckla gärna dumheten?
nä (saknar en mittfinger smiley)
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 11:56"nä (saknar en mittfinger smiley)"
Det verkar inte vara det enda som saknas...
"nä (saknar en mittfinger smiley)"
Det verkar inte vara det enda som saknas...
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:00Undrar hur de som anser att man har sämre koll på trafiken om man lyssnar på musik gör när de t.ex. kör bil.
Undrar hur de som anser att man har sämre koll på trafiken om man lyssnar på musik gör när de t.ex. kör bil.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 12:02Det är väl de som försöker köra av en lycrabrallorna?
Det är väl de som försöker köra av en lycrabrallorna?