Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyklingen har ökat 100% sommartid …
You need to log in to create posts and topics.

Håller med om cykelbanor i stan. De är fulla med containers, budbilar, reklamskyltar och allt annat som kan innebära hinder och/eller fara för en cyklist. Om de inte helt utan varning slutar i en slarvig halvt igenfylld grop.

Vilket i o f s inte gör så m

David...jag röstade inte på Stockholmspartiet det är mot mina principer som skåning i storstan....

Det största hotet mot cyklister i Sverige är bilister. Jag kör 1000 gånger hellre med galna fransmän på vägen än grininga svenskar.

Det var ett gäng som var skrivna i Stockholm som gjorde det.

mm vilket bevisar tesen att hissen går inte hela vägen upp hos alla Stockholmare!

David, du bor ju inte ens i Stockholm så jag förstår inte varför du skall vara inte och peta och retas som du gör. Jag vet att du älskar att slänga in helt meningslösa inlägg i parti och kvadrat men ibland... kan du inte bara nöja dig med att läsa en disk

Jonas, du bor inte ens i Stockholm.

Ändock närmare än HBG.:D

Plockar fram chips och cola och följer debatten via David VS Jonas

Ahh, det är lugnt.
Jag undvek cykelbanor när jag bodde i Tjabostan och det gör jag oftast fortfarande.

Det farligaste med cykelbanorna (som jag gärna nyttjar, oavsett om det är Faremodell eller vad det nu kan finnas) är fotgängare. De är oftast lika virriga som en flock renar i Lappland. Om man signalerar på dem ska de se sig om och sedan vingla åt ena ell