Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 09:08Det kan också vara som så att de flesta inte hälsar på alla man möter på vägen , rulltrappan , bussen, kassakön, tunnelbanan
Det kan också vara som så att de flesta inte hälsar på alla man möter på vägen , rulltrappan , bussen, kassakön, tunnelbanan
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 09:27En riktigt cyklist hejar.
En riktigt cyklist hejar.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 09:34Hur fungerar det på Götgatan eller Västerbron?
Hur fungerar det på Götgatan eller Västerbron?
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 10:03Försöker att vinka lite med vänstern eller nicka mot de mötande. Medelålders män är de bästa hälsarna. Bland de äldre gubbarna verkar det finnas två grupper: de som ler glatt och vinkar tydligt och de som låtsas att de inte ser en mötande (jag har nog int
Försöker att vinka lite med vänstern eller nicka mot de mötande. Medelålders män är de bästa hälsarna. Bland de äldre gubbarna verkar det finnas två grupper: de som ler glatt och vinkar tydligt och de som låtsas att de inte ser en mötande (jag har nog int
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 13:52Ju längre ut i obygden desto högre hälsningsfrekvens.
På landsvägen hälsar jag på alla som tränar, när jag själv tränar: löpare, rullskidåkare och cyklister.
Längs grusvägar och stigar och i obanad terräng hälsar jag på alla jag möter oavsett om de trä
Ju längre ut i obygden desto högre hälsningsfrekvens.
På landsvägen hälsar jag på alla som tränar, när jag själv tränar: löpare, rullskidåkare och cyklister.
Längs grusvägar och stigar och i obanad terräng hälsar jag på alla jag möter oavsett om de trä
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 14:32Jag hejar alltid, så länge den inte är nån idiot som kör utan hjälm. :@
Tycker också att det är få som hejar 🙁
Ett litet nick räcker väl, man behöver ju inte stanna å presentera sig direkt, men många tror kanske det 😀
Jag hejar alltid, så länge den inte är nån idiot som kör utan hjälm. :@
Tycker också att det är få som hejar 🙁
Ett litet nick räcker väl, man behöver ju inte stanna å presentera sig direkt, men många tror kanske det 😀
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 15:36Det är väl bra att heja på cyklister man möter, man kanske är igenkänd den dag man stöter på problem vid vägkanten och behöver hjälp.
Det är väl bra att heja på cyklister man möter, man kanske är igenkänd den dag man stöter på problem vid vägkanten och behöver hjälp.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 21:53I uppland tycker jag många hälsade på mig. Nu när jag mest cyklar från centrala Sthlm ut på Mälaröarna är det kanske en på tio. Beroende på att man möter så många där ... ?
I uppland tycker jag många hälsade på mig. Nu när jag mest cyklar från centrala Sthlm ut på Mälaröarna är det kanske en på tio. Beroende på att man möter så många där ... ?
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 22:52Jeg hilser ALDRIG på de som sykler forbi meg. :@
Jeg hilser ALDRIG på de som sykler forbi meg. :@
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 06:45Bara om de har hjälm! (t+)
Bara om de har hjälm! (t+)