Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 12:32Konstigt min känsla är tvärtom cyklister hejar alltid medans löpare stånkar på med knappt ett leende.
agron
Konstigt min känsla är tvärtom cyklister hejar alltid medans löpare stånkar på med knappt ett leende.
agron
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 14:46Lite kul att en "fotbollsstjärna" har åsikter om sportslighet apropå tröjdragningar, filmningar, armbågar i ansiktet, stämplingar, gapningar på domare, tjafs med motspelare, spottloskor på motspelare med mera
Lite kul att en "fotbollsstjärna" har åsikter om sportslighet apropå tröjdragningar, filmningar, armbågar i ansiktet, stämplingar, gapningar på domare, tjafs med motspelare, spottloskor på motspelare med mera
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 16:45Har aldrig sett en fotbollspelare anfalla en annan med ett cykelhjul efter slutsignalen 😉
Har aldrig sett en fotbollspelare anfalla en annan med ett cykelhjul efter slutsignalen 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 16:57Jag har för mig att Zinidans skallning var före slutsignalen och det var för att det inte fanns ett cykelhjul i närheten.
Jag har för mig att Zinidans skallning var före slutsignalen och det var för att det inte fanns ett cykelhjul i närheten.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 17:13Växjöcyklisterna hälsar på varann. De till och med stannar och frågar om man har problem som i går när jag stod i vägkanten och limmade med värdelösa "gummiböter" (fast han var iofs från Tingsryd)
Växjöcyklisterna hälsar på varann. De till och med stannar och frågar om man har problem som i går när jag stod i vägkanten och limmade med värdelösa "gummiböter" (fast han var iofs från Tingsryd)
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 17:16Men då stod du inte vid domkyrkan med en ICAkass i cykelkorgen?
Men då stod du inte vid domkyrkan med en ICAkass i cykelkorgen?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 17:27Det hejas för lite på vägarna tycker jag. Det är ju så att racercyklister hejar på varandra men det måste ju vara rätt cykel och se någorlunda seriöst ut eller?
Det hejas för lite på vägarna tycker jag. Det är ju så att racercyklister hejar på varandra men det måste ju vara rätt cykel och se någorlunda seriöst ut eller?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 17:37Det handlar kanske mer om att det ska se ut som träning snarare än fikacykling, oavsett cykel.
Sedan brukar de som tränar vara ganska fokuserade på träningen och inte allt o alla man möter.
Många gånger orkar man bara nicka till eftersom smärtan är ganska
Det handlar kanske mer om att det ska se ut som träning snarare än fikacykling, oavsett cykel.
Sedan brukar de som tränar vara ganska fokuserade på träningen och inte allt o alla man möter.
Många gånger orkar man bara nicka till eftersom smärtan är ganska
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 17:55Ni må tro att jag har hejjat idag! De flesta hejjade tillbaka, de som inte gjorde det var 4-5 personer i klunga där bara en av dem hälsade. Och nu i efterhand inser jag att vi bara mötte manliga cyklister så jag kan inte säga huruvida det är könsspecifikt
Ni må tro att jag har hejjat idag! De flesta hejjade tillbaka, de som inte gjorde det var 4-5 personer i klunga där bara en av dem hälsade. Och nu i efterhand inser jag att vi bara mötte manliga cyklister så jag kan inte säga huruvida det är könsspecifikt
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 20:00<<jag sysslar med forspaddling, klättring, downhill...tre fina sporter där dom som utövar dom är trevliga och hälsar på alla, trackar inte ner på folk för att dom har "fel utrustning"<<
Her er det ikke snakk om fel utrustning, men mangel på utrustning.
<<jag sysslar med forspaddling, klättring, downhill...tre fina sporter där dom som utövar dom är trevliga och hälsar på alla, trackar inte ner på folk för att dom har "fel utrustning"<<
Her er det ikke snakk om fel utrustning, men mangel på utrustning.