Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 07:07Svårt att släppa taget om skottkärran?
Svårt att släppa taget om skottkärran?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 07:57"jag hälsar bara om dom har hjälm" "idioter utan hjälm hälsar jag inte på" va fan är det med er jävla översittarcyklister blir så jävla förbannad.
jag sysslar med forspaddling, klättring, downhill...tre fina sporter där dom som utövar dom är trevliga och
"jag hälsar bara om dom har hjälm" "idioter utan hjälm hälsar jag inte på" va fan är det med er jävla översittarcyklister blir så jävla förbannad.
jag sysslar med forspaddling, klättring, downhill...tre fina sporter där dom som utövar dom är trevliga och
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 08:01Bor du i en tätort så orkar du inte hälsa på alla som råkar komma med en cykel. Hälften kommer att tro att du ska råna dom om du hälsar på "alla".
Bor du i en tätort så orkar du inte hälsa på alla som råkar komma med en cykel. Hälften kommer att tro att du ska råna dom om du hälsar på "alla".
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 08:03jo visst det är sant. ne jag bor på landsbygden så jag hälsar på alla.
men "utseendet" ska väl inte spela nån roll ändå:)
jo visst det är sant. ne jag bor på landsbygden så jag hälsar på alla.
men "utseendet" ska väl inte spela nån roll ändå:)
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 08:08Men ni tar inte kanoten eller klätterutrustningen till affären och handlar?
Det blir mer än tjatigt att hälsa på allt o alla för att de råkar äga en Kärnan eller Skeppshult ifrån 19XX.
Då gör de flesta en viss gallring i hälsningsentusiasmen.
Nu ska jag p
Men ni tar inte kanoten eller klätterutrustningen till affären och handlar?
Det blir mer än tjatigt att hälsa på allt o alla för att de råkar äga en Kärnan eller Skeppshult ifrån 19XX.
Då gör de flesta en viss gallring i hälsningsentusiasmen.
Nu ska jag p
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 08:20hehe ne men vi anordnar ofta stora träffar o festivaler.
men sant cyklister finns ju överallt så jag förstår din mening.
man hälsar ju inte på alla när man går på stan heller.
hälsar inte på alla bilister man möter heller, men jag skulle inte säga att
hehe ne men vi anordnar ofta stora träffar o festivaler.
men sant cyklister finns ju överallt så jag förstår din mening.
man hälsar ju inte på alla när man går på stan heller.
hälsar inte på alla bilister man möter heller, men jag skulle inte säga att
Quote from Lena O on 24 April 2011, 09:17men ni cyklister är visst som fotbollsspelare. översittare "jag är bäst resten kan dra"
nu drar jag inte er alla över samma streck men ni som är så duktiga o tuffa kan ta o stänga igen käften o bli lite mer sportsligaBästa skratt på länge ... gäller dig
men ni cyklister är visst som fotbollsspelare. översittare "jag är bäst resten kan dra"
nu drar jag inte er alla över samma streck men ni som är så duktiga o tuffa kan ta o stänga igen käften o bli lite mer sportsliga
Bästa skratt på länge ... gäller dig
Quote from Lena O on 24 April 2011, 09:19Tänkte skriva att jag hälsa på alla som är ute och träna, men inte när jag är i Västerås. För de sakna helheten! 😉
Tänkte skriva att jag hälsa på alla som är ute och träna, men inte när jag är i Västerås. För de sakna helheten! 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 10:35Ja tydligen så var det så då att det inte bara var jag som hade fått den uppfattningen att cyklister inte gillar att morsa på varandra. Tycker det är skit dåligt men men ...
Själv kommer jag i från Skateboard kulturen och där är det så att ALLA morsar p
Ja tydligen så var det så då att det inte bara var jag som hade fått den uppfattningen att cyklister inte gillar att morsa på varandra. Tycker det är skit dåligt men men ...
Själv kommer jag i från Skateboard kulturen och där är det så att ALLA morsar p
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:41Nepp! Jag vägrar! De som inte har hjälm skall man inte hälsa på!
De borde cykla i inhägnat område, eller nåt.
Inget bra föredöme alls för barn.
Oberoende om vem det är. Var det inte ett TdF lag som cyklade till prologen 2010 utan hjälm(?) Helkorkat. Dem
Nepp! Jag vägrar! De som inte har hjälm skall man inte hälsa på!
De borde cykla i inhägnat område, eller nåt.
Inget bra föredöme alls för barn.
Oberoende om vem det är. Var det inte ett TdF lag som cyklade till prologen 2010 utan hjälm(?) Helkorkat. Dem