Quote from j sollerman on 25 April 2008, 16:27Men vi kanske kan vinna över P och Håkan ändå?
Men vi kanske kan vinna över P och Håkan ändå?
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 16:27Frågan var:
Hej
Någon som tränar på gym som komplement till cykelträning på landsväg?
Har det någon possitiv effekt för prestationen på vägen? Eller är det milen som härdar?Mvh
TommyAnnars kan ni säkert skicka Pm till varandra.;)
Frågan var:
Hej
Någon som tränar på gym som komplement till cykelträning på landsväg?
Har det någon possitiv effekt för prestationen på vägen? Eller är det milen som härdar?
Mvh
Tommy
Annars kan ni säkert skicka Pm till varandra.;)
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 16:29De har säkert inte negativ effekt iaf..
Tråden är kapad (V)
De har säkert inte negativ effekt iaf..
Tråden är kapad (V)
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 16:30Tommy, vi svarade i början av tråden innan någon frågade något annat och många försökte svara på de nya frågorna.
Tommy, vi svarade i början av tråden innan någon frågade något annat och många försökte svara på de nya frågorna.
Quote from Fredrik Närenfors on 25 April 2008, 21:26Jag hann med ungefär 50 situps på min balansboll mens jag läste senast tillkomna dravvvlet.
Jag hann med ungefär 50 situps på min balansboll mens jag läste senast tillkomna dravvvlet.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:43Men Per då! Läser du så långsamt?
---
Ah du menar alla andra trådar också ...
Men Per då! Läser du så långsamt?
---
Ah du menar alla andra trådar också ...
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:45Han läste på Piggis!
Han läste på Piggis!
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:49Hej Håkan.
"Det är en pedagogisk fint som jag också använder mig av. Detta för att kontrollera om någon adapter med avsikt lägger in felstavningar för att därefter få möjligheten att kommentera korrigerarens korrektion."
Ja den varianten är ett välbeprö
Hej Håkan.
"Det är en pedagogisk fint som jag också använder mig av. Detta för att kontrollera om någon adapter med avsikt lägger in felstavningar för att därefter få möjligheten att kommentera korrigerarens korrektion."
Ja den varianten är ett välbeprö
Quote from Fredrik Närenfors on 25 April 2008, 21:53Det finns ett annat svar på Lingis påstående/fråga.
Självklart balanserar jag laptopen i knät när jag gör mina övningar.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10086654
Det finns ett annat svar på Lingis påstående/fråga.
Självklart balanserar jag laptopen i knät när jag gör mina övningar.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10086654
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:55Eller också är Per en jäkel på snabba situps
Eller också är Per en jäkel på snabba situps