Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyklister som styrketränar?
You need to log in to create posts and topics.

Trodde det var Punka

P. låt mit gissa...du är management konsult, jag känner igen tugget. komplicera språket, släng in tre modeller och blanda in lite självförtroende...och vips så har man komplicerat och gjort almäna självklarheter säljbara för 2500 kronor i timmen...och då

Hej Magnus.

Jag kanske skulle ta och byta jobb. Ett säkert uppträdande döljer som sagt oceaner av okunskap;) Management konsult, för 2500 kronor i timmen...och då är man billig!
Ja skull kunna tänka mig att vara lite sådär lagom billig.

Vänligen

P.

Jag gissar att du, P. inte är så vänlig men snarare överste eller nåt sånt i ett försvar nära oss - i så fall kommer det väl att bli fina tillfällen till jobbyte framöver ?

Tror inte att han jobbar inom försvaret, snarare lekar han med hemvärnet på helgerna.

Hej Christer och Kalle.

Ja vi får väl se vad Håkan kommer att locka med den här gången.

Kalle du behöver inte tro något. För mig räcker det med att jag vet. Och varför skulle HV leka på helgerna? Är inte det lite väl cyniskt att skriva så om de som vill

Där är vi nog lite oense mr. vänlige P. - jag tror inte att dom bidrar till varken neutralitet eller säkerhet...

word

Hej Christer.

"Där är vi nog lite oense mr. vänlige P. - jag tror inte att dom bidrar till varken neutralitet eller säkerhet... "

Det fina med vårt land är bla att vi inte behöver vara överens. Vi kan "tycka om" varandra ändå;) Och i vissa fall så har d

Ja, jösses. Militärer måste naturligtvis själva tro på sin förmåga, men de flesta av oss andra inser nog att vi inte behöver ett försvar i dag.