Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:05Dumstrutarna delas ut till vänster.
Dumstrutarna delas ut till vänster.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:13Hej Rasmus.
Nej det har du kanske rätt i, att vi inte behöver det i dag, men. Jag brukar dra liknelsen med en hemförsäkring. Jag tror inte jag behöver någon i dag eller i morgon heller för den delen. Jag tror inte att det ska bli inbrott i natt eller att
Hej Rasmus.
Nej det har du kanske rätt i, att vi inte behöver det i dag, men. Jag brukar dra liknelsen med en hemförsäkring. Jag tror inte jag behöver någon i dag eller i morgon heller för den delen. Jag tror inte att det ska bli inbrott i natt eller att
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:24Hej Andreas.
"Dumstrutarna delas ut till vänster"
Då blir det "guld" stjärnor till höger då, eller? (själv är mina i silver (T2) numera)
Vänligen
P.
Hej Andreas.
"Dumstrutarna delas ut till vänster"
Då blir det "guld" stjärnor till höger då, eller? (själv är mina i silver (T2) numera)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:25Vi har ett internationellt åtagande som inte går att dribbla bort hur som helst också. Men men....
Vi har ett internationellt åtagande som inte går att dribbla bort hur som helst också. Men men....
Quote from j sollerman on 28 April 2008, 13:26Hur länge står svenska armén emot om ryssarna vill ta över sverige?
Hur länge står svenska armén emot om ryssarna vill ta över sverige?
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:28Måste erkänna att jag faktiskt lagt av mig guldet för ett par månader sen. Testar på lite annat ett tag.
Måste erkänna att jag faktiskt lagt av mig guldet för ett par månader sen. Testar på lite annat ett tag.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:30Nä, men det är ju det jag menar. Ni tror verkligen att vi behöver det, och ännu värre, att ni har en chans! Det finns bara stormakter som skulle ha nåt intresse av att anfalla oss i ett långsiktigt perspektiv, och de gör slarvsylta av hela försvaret på et
Nä, men det är ju det jag menar. Ni tror verkligen att vi behöver det, och ännu värre, att ni har en chans! Det finns bara stormakter som skulle ha nåt intresse av att anfalla oss i ett långsiktigt perspektiv, och de gör slarvsylta av hela försvaret på et
Quote from j sollerman on 28 April 2008, 13:30Va nån vecka sen jag drack en norrlands GULD
Va nån vecka sen jag drack en norrlands GULD
Quote from Lars Mörrby on 28 April 2008, 13:30Rasmus,
verkligheten kan ändra sig ganska snabbt ibland. Vem trodde ett par år innan Hitler kom till makten att han skulle kunna kasta in stora delen av världen i krig? Vem trodde att i dagens upplysta
informations samhälle några galningar skulle kunna d
Rasmus,
verkligheten kan ändra sig ganska snabbt ibland. Vem trodde ett par år innan Hitler kom till makten att han skulle kunna kasta in stora delen av världen i krig? Vem trodde att i dagens upplysta
informations samhälle några galningar skulle kunna d
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:36Men så enkelt är det inte. Vi har, mycket tack vare EU, en väldigt integrerad ekonomi i vår hörna av världen. Ett krig mellan så integrerade stater skulle ingen part vinna på. Det är därför vi måste utveckla EU ännu mer och riva gränser och hinder.
Det ä
Men så enkelt är det inte. Vi har, mycket tack vare EU, en väldigt integrerad ekonomi i vår hörna av världen. Ett krig mellan så integrerade stater skulle ingen part vinna på. Det är därför vi måste utveckla EU ännu mer och riva gränser och hinder.
Det ä