Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 17:03P.: Du kallar det för "pedagogisk fint" - jag kallar det "pedagogiskt fult"!
Men det är fint att du försöker lära upp oss alla! En vacker dag kommer vi att tacka dig.
P.: Du kallar det för "pedagogisk fint" - jag kallar det "pedagogiskt fult"!
Men det är fint att du försöker lära upp oss alla! En vacker dag kommer vi att tacka dig.
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 19:23Hej Christer.
"Du kallar det för "pedagogisk fint" - jag kallar det "pedagogiskt fult"!"
Vad i detta är det som är pedagogiskt fult?
Vänligen
P.
Hej Christer.
"Du kallar det för "pedagogisk fint" - jag kallar det "pedagogiskt fult"!"
Vad i detta är det som är pedagogiskt fult?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 19:27förrklara gärna det bra med att lura folk? att det är skoj vet vi, men det pedagogiska går mig förbi.
förrklara gärna det bra med att lura folk? att det är skoj vet vi, men det pedagogiska går mig förbi.
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 19:28Det var en fint jag använde för att kolla om publiken har nån humor ... det funkade!
Det var en fint jag använde för att kolla om publiken har nån humor ... det funkade!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 20:17En polare tog, dra i näsan, till en ny nivå.
-Du har något på skjortan.
-Vadå?
Smack!! Flatnäve över fejjan.Analys....
En polare tog, dra i näsan, till en ny nivå.
-Du har något på skjortan.
-Vadå?
Smack!! Flatnäve över fejjan.
Analys....
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 22:56Hej Jessica.
"förrklara gärna det bra med att lura folk?"
Och på vilket sätt skulle jag lura folk? Det är ett verktyg där jag bla belyser problemet med oförmågan att skilja huvudsak från bisak. Ett annat sätt att åskådliggöra detta på är att under ett "
Hej Jessica.
"förrklara gärna det bra med att lura folk?"
Och på vilket sätt skulle jag lura folk? Det är ett verktyg där jag bla belyser problemet med oförmågan att skilja huvudsak från bisak. Ett annat sätt att åskådliggöra detta på är att under ett "
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 23:01Nu har vi inga förhörsmetoder från Främlinglegionen här utan det sköter insatsstyrkan med bravur.
Nu har vi inga förhörsmetoder från Främlinglegionen här utan det sköter insatsstyrkan med bravur.
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 23:01Om man stoppar ner huvudet i sanden ser man inte vem som sparkar en i ändan. Ett annat fint visdomsord!
Om man stoppar ner huvudet i sanden ser man inte vem som sparkar en i ändan. Ett annat fint visdomsord!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 23:03Hej David.
Nja dom tittar bara på;)
Vänligen
P.
Hej David.
Nja dom tittar bara på;)
Vänligen
P.
Quote from j sollerman on 27 April 2008, 13:32Är vänligen P samma person som David P???
Och vad står alla dessa P för?
Är vänligen P samma person som David P???
Och vad står alla dessa P för?