Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:41PRECIS!
Vem bryr sig om formalia om man förstår budskapet!
Synd att jag aldrig har något budskap
PRECIS!
Vem bryr sig om formalia om man förstår budskapet!
Synd att jag aldrig har något budskap
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:45Hej Kalle, Vilken Kalle? jo Kalle Kalle på spången!
Hej Kalle, Vilken Kalle? jo Kalle Kalle på spången!
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 15:45Om du inte har något budskap så tycker jag du ska skriva ändå. Finns alldeles för många som har budskap men som ändå inte skriver något vettigt.
Om du inte har något budskap så tycker jag du ska skriva ändå. Finns alldeles för många som har budskap men som ändå inte skriver något vettigt.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:47Min existens är ett budskap till mänskligheten!
Kusiner skall inte ha sex!
Min existens är ett budskap till mänskligheten!
Kusiner skall inte ha sex!
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 15:48Va de inte Anders Timell som hade en skylt på nån Dif-Modo match om att Sedins föräldrar är syskon?
Va de inte Anders Timell som hade en skylt på nån Dif-Modo match om att Sedins föräldrar är syskon?
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:49Ingen aning gillar inte hockey!
Ingen aning gillar inte hockey!
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 15:50hepp
hepp
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:51Jag håller på MFF och satt i AIK klacken i går...med min dialekt var det bara en sak att göra...hålla truten!
Jag håller på MFF och satt i AIK klacken i går...med min dialekt var det bara en sak att göra...hålla truten!
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 15:52Fy fan dom båda! Och du som just hade växt i mina ögon 😉
IFK Göteborg!!!
Fy fan dom båda! Och du som just hade växt i mina ögon 😉
IFK Göteborg!!!
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:52Hej Kalle.
"P du tappade mig vid Hej... "
Ja du. Dom jag tappar vid hej, brukar var de som jag kallar för "studieklena". En tröst är att dom oftast har en stor utvecklingspotential. Dom som läst men ej förstått;) Hej.
Vänligen.
P.
Hej Kalle.
"P du tappade mig vid Hej... "
Ja du. Dom jag tappar vid hej, brukar var de som jag kallar för "studieklena". En tröst är att dom oftast har en stor utvecklingspotential. Dom som läst men ej förstått;) Hej.
Vänligen.
P.