Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 09:40Argh...språk är till för att kommunicera med !!!
Speciellt i ett talande forum som detta är! (t+) för snabba fingrar
Argh...språk är till för att kommunicera med !!!
Speciellt i ett talande forum som detta är! (t+) för snabba fingrar
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 11:00Hej.
Ja det är skillnad på huvudsak ock bisak;) Att stava korrekt, men med ett innehållslöst budskap eller stava inkorekt, fast med ett korrekt och innehållsrikt budskap, det är frågan;)
Vänligen
P.
Hej.
Ja det är skillnad på huvudsak ock bisak;) Att stava korrekt, men med ett innehållslöst budskap eller stava inkorekt, fast med ett korrekt och innehållsrikt budskap, det är frågan;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 12:51Nu blev det fel igen, "inkorrekt" stavas det. Hur kunde P. missa det när "korrekt" var korätt:-)
Nu blev det fel igen, "inkorrekt" stavas det. Hur kunde P. missa det när "korrekt" var korätt:-)
Quote from Elias Engqvist on 25 April 2008, 13:15Nu har jag markerat Håkan Fällman som intressant!
Nu har jag markerat Håkan Fällman som intressant!
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:17Verkar vara en kille i min sfär av universum.
Verkar vara en kille i min sfär av universum.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:18min emd fär a univerjum
min emd fär a univerjum
Quote from Elias Engqvist on 25 April 2008, 13:19Ansträng dig inte Jessiga - dina felstavningar är som sötast då dom kommer naturligt 😉
Ansträng dig inte Jessiga - dina felstavningar är som sötast då dom kommer naturligt 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:20😀
😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:21Har du tagit din meducin?
Har du tagit din meducin?
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:22pillade i mig några ljusblå och några vita i morse. vetifan vad det va men ganska goda
pillade i mig några ljusblå och några vita i morse. vetifan vad det va men ganska goda