Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 09:42Porr har vi bara på singelsidorna eller hur David!
Porr har vi bara på singelsidorna eller hur David!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 09:44Som gammal positivhalare så förstår jag inte att ni pratar porr.
Ni kanske tycker om mina kusiner också.
Ungefär som Michael gillar Bubbles!
Som gammal positivhalare så förstår jag inte att ni pratar porr.
Ni kanske tycker om mina kusiner också.
Ungefär som Michael gillar Bubbles!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 13:30Tack för råden om bålövningar.
Då är jag ju inte helt fel ute som försöker hinna med 2-3 pass på balansbollen i veckan.
Tack för råden om bålövningar.
Då är jag ju inte helt fel ute som försöker hinna med 2-3 pass på balansbollen i veckan.
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 15:42tack för länkarna david, kvällen är räddad!
tack för länkarna david, kvällen är räddad!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 16:15För övrigt har jag fortfarande träningsvärk i bålen sedan i måndags. Tror ni den vänjer sig?
För övrigt har jag fortfarande träningsvärk i bålen sedan i måndags. Tror ni den vänjer sig?
Quote from Fredrik Närenfors on 24 April 2008, 22:02Jag sitter alltid på en balansboll hemma när jag är vid datorn. Då kan jag passa på att träna upp både kolonner och bålar mens jag kollar in ert dyslektiska tugg (H)
Jag sitter alltid på en balansboll hemma när jag är vid datorn. Då kan jag passa på att träna upp både kolonner och bålar mens jag kollar in ert dyslektiska tugg (H)
Quote from Ebba Johansson on 24 April 2008, 22:08förena nytta med nöje så att säga 😉
förena nytta med nöje så att säga 😉
Quote from Elias Engqvist on 25 April 2008, 08:52DET har du rätt i Per - alltså vad vissa stavar dåligt - det rycker ju i rättstavningsfingrarna...
DET har du rätt i Per - alltså vad vissa stavar dåligt - det rycker ju i rättstavningsfingrarna...
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 09:03Jag stavar som en kratta. Du får gärna säga till mig om jag gör fel.
Jag stavar som en kratta. Du får gärna säga till mig om jag gör fel.
Quote from Elias Engqvist on 25 April 2008, 09:09And I will...
And I will...