Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:17Jag har haft lekkamrater som har sugit på andra grejor.
Jag har haft lekkamrater som har sugit på andra grejor.
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 07:21´Jasså som träning?
´Jasså som träning?
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 07:37Javisst! Upp i brygga!
Javisst! Upp i brygga!
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 07:42Hoppas du har både tjejer och killar som lekkamrater 😉
Hoppas du har både tjejer och killar som lekkamrater 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 07:45Olika lekkamrater till olika lekar och vissa är lite bi o gillar honning.
Olika lekkamrater till olika lekar och vissa är lite bi o gillar honning.
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 08:53KOLLA Denna länken så fattar ni vad jag menar!
http://www.powercranks.com/
KOLLA Denna länken så fattar ni vad jag menar!
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 08:56jag vågar inte klicka. är på jobbet och om du refererar till davids lekkamrater så kan de lätt bli att man kommer in på en porrsida..
Men oj va jag ska klicka när jag kommer hem!
jag vågar inte klicka. är på jobbet och om du refererar till davids lekkamrater så kan de lätt bli att man kommer in på en porrsida..
Men oj va jag ska klicka när jag kommer hem!
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 08:58Var det porr så heter jag Petter-Niklas...
Inga kroppsdelar i sikte alltså
Var det porr så heter jag Petter-Niklas...
Inga kroppsdelar i sikte alltså
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 09:00Jag vet vad Powercranks är för något så jag fortsätter att P-surfa.
Jag vet vad Powercranks är för något så jag fortsätter att P-surfa.
Quote from j sollerman on 24 April 2008, 09:01som sagt jag tar inga risker. men david du kanske man pm:a mig några bra länkar?
som sagt jag tar inga risker. men david du kanske man pm:a mig några bra länkar?