Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:24Bra, då kan jag lägga mig efter att ha varit uppe sedan sju igår morse. Ska bara arbeta mig igenom 295 inlägg.
Ska nog peta i mig några linor.
Bra, då kan jag lägga mig efter att ha varit uppe sedan sju igår morse. Ska bara arbeta mig igenom 295 inlägg.
Ska nog peta i mig några linor.
Quote from Emma Sjöberg on 25 April 2008, 13:45Det lär ju gå på fem minuter David, helst om du låter bli att kommentera..
Själv har jag 17690 olästa inlägg.. ska vi gissa att det är över 20 000 på måndag?
Det lär ju gå på fem minuter David, helst om du låter bli att kommentera..
Själv har jag 17690 olästa inlägg.. ska vi gissa att det är över 20 000 på måndag?
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 13:49Meningen är att man ska kommentera det som kommenteras bör.
Jobbar du inte?
Meningen är att man ska kommentera det som kommenteras bör.
Jobbar du inte?
Quote from Emma Sjöberg on 25 April 2008, 13:51Inte på att läsa mina inlägg..
Inte på att läsa mina inlägg..
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 14:38En och annan tråd kan man ju merkera som ointressant...(hv) argh jag behöver benmassage! Förresten varför är det så svårt att stava och läsa dyslexi?
Det känns som om vi dyslektiker inte ens kan läsa vårt handikapp..än mindre skriva om det...jag tror de
En och annan tråd kan man ju merkera som ointressant...(hv) argh jag behöver benmassage! Förresten varför är det så svårt att stava och läsa dyslexi?
Det känns som om vi dyslektiker inte ens kan läsa vårt handikapp..än mindre skriva om det...jag tror de
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 14:48Är det inte fler än jag som lider av typo-fingrar?
Jag stavar utmärkt och ser felen på en gång, men medan jag skriver slinter fingrarna i fel ordning, och spacen med, så orden styckas med bokstäverna i fel ordning, eller så lägger jag mig på fel ställe p
Är det inte fler än jag som lider av typo-fingrar?
Jag stavar utmärkt och ser felen på en gång, men medan jag skriver slinter fingrarna i fel ordning, och spacen med, så orden styckas med bokstäverna i fel ordning, eller så lägger jag mig på fel ställe p
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 14:52oja, jag lider av exakt samma åkomma! (#)
oja, jag lider av exakt samma åkomma! (#)
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 14:55Ja och jobbigast var när jag jobbade som markandschef
Ja och jobbigast var när jag jobbade som markandschef
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 15:33Hej Håkan.
"Nu blev det fel igen, "inkorrekt" stavas det. Hur kunde P. missa det när "korrekt" var korätt"
Nu var jag lite elak, kanske? Men det är en liten pedagogisk fint som jag nyttjar mig av. Att slänga in ett eller ett par felstavade ord i en text
Hej Håkan.
"Nu blev det fel igen, "inkorrekt" stavas det. Hur kunde P. missa det när "korrekt" var korätt"
Nu var jag lite elak, kanske? Men det är en liten pedagogisk fint som jag nyttjar mig av. Att slänga in ett eller ett par felstavade ord i en text
Quote from j sollerman on 25 April 2008, 15:40P du tappade mig vid Hej... (hv)
P du tappade mig vid Hej... (hv)