Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 16:30sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 21:39jaja, 4000s zer schneller und schwartz, zer gut ja. fick bra kurs på dom utan s: 520 spänn inkl två slangar, tror jag börjar där.
David! menade du sssssssssssssssssss eller zzzzzzzzzzzzzzzzzzz?
jaja, 4000s zer schneller und schwartz, zer gut ja. fick bra kurs på dom utan s: 520 spänn inkl två slangar, tror jag börjar där.
David! menade du sssssssssssssssssss eller zzzzzzzzzzzzzzzzzzz?
Quote from Peter Litzén on 12 April 2008, 20:10Köpte de nya conti attack/force med black chilli ska bli kul o se om dom är så bra som de sägs....
Köpte de nya conti attack/force med black chilli ska bli kul o se om dom är så bra som de sägs....
Quote from Fredric Lagerström on 12 April 2008, 21:09Bytte Tubdäck för några dar sedan. Hej va fint det gick enl dina instr David P
Den enda som fick lim på sej var min dotter (t+)
Bytte Tubdäck för några dar sedan. Hej va fint det gick enl dina instr David P
Den enda som fick lim på sej var min dotter (t+)
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 21:45Hej Kalle.
Kör på dom så länge, dom funkar säkert. Men ska du ha tag i ett par lätta/snabba däck så skulle jag rekommendera Continental, Grand Prix Supersonic (375:- & 140gr/ 155gr) och till dom ett par Continental, Race 28 Supersonic slangar ( 110:- &
Hej Kalle.
Kör på dom så länge, dom funkar säkert. Men ska du ha tag i ett par lätta/snabba däck så skulle jag rekommendera Continental, Grand Prix Supersonic (375:- & 140gr/ 155gr) och till dom ett par Continental, Race 28 Supersonic slangar ( 110:- &
Quote from Berit Bengtson on 20 April 2008, 08:07P . skrev:
> ska du ha tag i ett par lätta/snabba däck så skulle jag rekommendera Continental, Grand Prix Supersonic (375:- & 140gr/ 155gr)
> och till dom ett par Continental, Race 28 Supersonic slangar ( 110:- & 50 gr) Tot 485:- & 190 gr.
> Det kanske
P . skrev:
> ska du ha tag i ett par lätta/snabba däck så skulle jag rekommendera Continental, Grand Prix Supersonic (375:- & 140gr/ 155gr)
> och till dom ett par Continental, Race 28 Supersonic slangar ( 110:- & 50 gr) Tot 485:- & 190 gr.
> Det kanske
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 09:06Hej Håkan.
Vilken eller vilka Latex-slangar kan du rekomendea och som håller en hyfsad vikt?
Vänligen
P.
Hej Håkan.
Vilken eller vilka Latex-slangar kan du rekomendea och som håller en hyfsad vikt?
Vänligen
P.
Quote from Berit Bengtson on 20 April 2008, 14:33Jag har personligen erfarenhet enbart av Michelin och Vittoria(?) latex-slangar, och har ingen närmare koll på vilka ytterligare alternativ som finns.
Men min gissning är att map hållbarhet och lufttryck uppträder de som butyl-slangarna:
-Ju lättare dest
Jag har personligen erfarenhet enbart av Michelin och Vittoria(?) latex-slangar, och har ingen närmare koll på vilka ytterligare alternativ som finns.
Men min gissning är att map hållbarhet och lufttryck uppträder de som butyl-slangarna:
-Ju lättare dest
Quote from Peter Litzén on 20 April 2008, 16:07Ja använder mej av michelin latex slang o dom funkar för mej så under vr så kommer ja använda mej av dom....
Ja använder mej av michelin latex slang o dom funkar för mej så under vr så kommer ja använda mej av dom....
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 12:18Hej.
Jag har nu hittat en slang som tom är lättare än vad Supersonic slangen är ( 110:- & 50 gr) och det är "Schwalbe Ultremo Slang" (140:- 49 gr) och den är dessutom gjorda i latex. På förpackningen står det att dom bör/ska pumpas var 30:e dag. Och vilk
Hej.
Jag har nu hittat en slang som tom är lättare än vad Supersonic slangen är ( 110:- & 50 gr) och det är "Schwalbe Ultremo Slang" (140:- 49 gr) och den är dessutom gjorda i latex. På förpackningen står det att dom bör/ska pumpas var 30:e dag. Och vilk